Gå til innhold

Finnes det en sunn kake?

Gjest En som ikke har lyst til å stappe i seg mengder av kake

Anbefalte innlegg

Gjest En som ikke har lyst til å stappe i seg mengder av kake
Skrevet

Jeg liker spesielt kaker med en eller annen form for krem i tillegg. Evt er det noen kaker som er greie å fryse, slik at man kan fryse halve kaken?

Gjest et eple om dagen
Skrevet

Jeg pleier innimellom å bake eplepai eller eplekake (husker ikke oppskriftene i hodet, men du kan jo google det), og jeg bruker gjerne litt grovt mel eller spelt mel blandet i hvetemelet. Jeg tar IKKE sukker i kaken, bare kanel.

Jeg pleier skjære kaken i passende posjonsbiter og putte i fryseren. Så tar jeg opp det jeg trenger innimellom, da varmer jeg kaken i ovnen. Kan serveres med krem eller vaniljeis, eller hvis du vil være sunnere: vaniljeyougurt.

Nam nam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...