Gå til innhold

Det er påske, det merkes på inntaket... ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... av godteri. Jeg har smakt (les: spist altfor mye) meg gjennom veldig mye forskjellig. Det er søtt og det er kliss. Så da kompenserer jeg med litt potetgull - for da går det greit å fortsette å dytte i seg litt mere søtt.. *rap*

Jeg spiste meg kvalm i går, og nå etter frokost, tok jeg like godt å fortsatt trenden fra i går ;I

*urk* Nå må jeg moderere meg kraftig. Finnes det noen artsfrender på DOL? Jeg er jo heeelt talentløs, når godisen finnes i huset. Snadder rekker ikke å gå ut på dato i vårt hus! ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Vi har ikke starta på påskeeggene ennå, vi. :)

Kom deg ut og få deg frisk luft for å bli kvitt kvalmen! Du får jage med deg unga ut på lekeplassen. :)

Skrevet

Vi har ikke starta på påskeeggene ennå, vi. :)

Kom deg ut og få deg frisk luft for å bli kvitt kvalmen! Du får jage med deg unga ut på lekeplassen. :)

Jeg tror vi er ferdige med påskeeggene snart. Ungene tåler sikkert en ekstradose, men mor har ikke godt av det :)

Vi skal nok ut om ei stund, ja :)))

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Prøv 4 "mojito"! men sørg for at ungene har lagt seg først! Kurerer all "sukkerhunger" "tra la la la"

Skrevet

Prøv 4 "mojito"! men sørg for at ungene har lagt seg først! Kurerer all "sukkerhunger" "tra la la la"

Hva er mojito? Jeg holder meg til Nidar og Freia. Det er søtt nok :)

Skrevet

:) Jeg trodde det var alkoholinntak jeg :) Kanskje fordi jeg selv havnet på fest i går, det var en koselig jentefest.

Snop ja, joda vi har spist en pose twist snart, og en pakke after eight mm Det er lov å kose seg i påsken :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1206019213' post='3830416]

Hva er mojito? Jeg holder meg til Nidar og Freia. Det er søtt nok :)

Det er en drink med vit rom,mynteblader,sukkerlake.lime båter og soda.Kjempegodt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...