Lotte :o) Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 ... av godteri. Jeg har smakt (les: spist altfor mye) meg gjennom veldig mye forskjellig. Det er søtt og det er kliss. Så da kompenserer jeg med litt potetgull - for da går det greit å fortsette å dytte i seg litt mere søtt.. *rap* Jeg spiste meg kvalm i går, og nå etter frokost, tok jeg like godt å fortsatt trenden fra i går ;I *urk* Nå må jeg moderere meg kraftig. Finnes det noen artsfrender på DOL? Jeg er jo heeelt talentløs, når godisen finnes i huset. Snadder rekker ikke å gå ut på dato i vårt hus! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Vi har ikke starta på påskeeggene ennå, vi. Kom deg ut og få deg frisk luft for å bli kvitt kvalmen! Du får jage med deg unga ut på lekeplassen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Vi har ikke starta på påskeeggene ennå, vi. Kom deg ut og få deg frisk luft for å bli kvitt kvalmen! Du får jage med deg unga ut på lekeplassen. Jeg tror vi er ferdige med påskeeggene snart. Ungene tåler sikkert en ekstradose, men mor har ikke godt av det Vi skal nok ut om ei stund, ja )) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Prøv 4 "mojito"! men sørg for at ungene har lagt seg først! Kurerer all "sukkerhunger" "tra la la la" 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Prøv 4 "mojito"! men sørg for at ungene har lagt seg først! Kurerer all "sukkerhunger" "tra la la la" Hva er mojito? Jeg holder meg til Nidar og Freia. Det er søtt nok 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Jeg trodde det var alkoholinntak jeg Kanskje fordi jeg selv havnet på fest i går, det var en koselig jentefest. Snop ja, joda vi har spist en pose twist snart, og en pakke after eight mm Det er lov å kose seg i påsken 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1206019213' post='3830416] Hva er mojito? Jeg holder meg til Nidar og Freia. Det er søtt nok Det er en drink med vit rom,mynteblader,sukkerlake.lime båter og soda.Kjempegodt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.