Loralei Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 ...er det som har dolly parton låta "here you come again"?? 0 Siter
Loralei Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Det er det : ) det er det?? hvilken da?? jeg leter å leter, men finner den ikke =/ 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 det er det?? hvilken da?? jeg leter å leter, men finner den ikke =/ Men det er Dolly Parton som synger den.. 0 Siter
Loralei Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Men det er Dolly Parton som synger den.. Ja det vet jeg =) det skrev jeg jo.. hehe.. men nå har jeg funnet ut hvilken reklame det er også. (tror jeg) Mener på det er McDonalds reklamen der en familie kjører rundt i en bil i forskjellige epoker av livet. Men, skulle gjerne funnet en link hvor jeg kan se reklamen.. Er jaggu ikke lett, er så mange McDonalds reklamer som finnes jo. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Ja det vet jeg =) det skrev jeg jo.. hehe.. men nå har jeg funnet ut hvilken reklame det er også. (tror jeg) Mener på det er McDonalds reklamen der en familie kjører rundt i en bil i forskjellige epoker av livet. Men, skulle gjerne funnet en link hvor jeg kan se reklamen.. Er jaggu ikke lett, er så mange McDonalds reklamer som finnes jo. Det er nok ikke så lett nei,lykke til : ) 0 Siter
Loralei Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Det er nok ikke så lett nei,lykke til : ) hehe.. takk for det =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.