Gå til innhold

Hvilken reklame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det som har dolly parton låta "here you come again"??

Skrevet

Det er det : )

det er det?? hvilken da?? jeg leter å leter, men finner den ikke =/

Gjest D*lilith
Skrevet

det er det?? hvilken da?? jeg leter å leter, men finner den ikke =/

Men det er Dolly Parton som synger den..

Skrevet

Men det er Dolly Parton som synger den..

Ja det vet jeg =) det skrev jeg jo.. hehe.. men nå har jeg funnet ut hvilken reklame det er også. (tror jeg)

Mener på det er McDonalds reklamen der en familie kjører rundt i en bil i forskjellige epoker av livet.

Men, skulle gjerne funnet en link hvor jeg kan se reklamen.. Er jaggu ikke lett, er så mange McDonalds reklamer som finnes jo.

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja det vet jeg =) det skrev jeg jo.. hehe.. men nå har jeg funnet ut hvilken reklame det er også. (tror jeg)

Mener på det er McDonalds reklamen der en familie kjører rundt i en bil i forskjellige epoker av livet.

Men, skulle gjerne funnet en link hvor jeg kan se reklamen.. Er jaggu ikke lett, er så mange McDonalds reklamer som finnes jo.

Det er nok ikke så lett nei,lykke til : )

Skrevet

Det er nok ikke så lett nei,lykke til : )

hehe.. takk for det =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...