Gå til innhold

En fin påske?

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, jeg har hatt en fin påske, både borte og hjemme, og kan (nok en gang) fastslå at jobbing er oppskrytt!! ;-) Skulle mer enn gjerne hatt enda mer fri....;-)

Så fint da : )

Ja påsken kunne godt ha vart litt lenger.

Gjest Liksom litt både og
Skrevet

Gleder og gleder seg, hmmmm........med hverddagen kommer jo farta nærmere sommer og sol :D

Neida, det blir nok greit nok med hverddag igjen, selv om jeg godt kunne hatt en uke eller to til med fri.

Jeg/vi har slappet av veldig nå disse dagene, har ikke gjort nesten noe av de "fornuftige" tingene som sto på tapetet.

Men på en måte er det veldig greit også, to uker før ferien nå var jeg nemmelig hos et dødssyk familiemedlem og det tok svært mye krefter av meg. Det har vært godt å kunne klatre sakte oppover stigen mot normalen igjen så og si.

Jeg har en svært god og fin jobb så det er alltid greit å komme tilbake igjen, men generellt så er det jo helt topp med noen dager fri da :D

Gjest D*lilith
Skrevet

Gleder og gleder seg, hmmmm........med hverddagen kommer jo farta nærmere sommer og sol :D

Neida, det blir nok greit nok med hverddag igjen, selv om jeg godt kunne hatt en uke eller to til med fri.

Jeg/vi har slappet av veldig nå disse dagene, har ikke gjort nesten noe av de "fornuftige" tingene som sto på tapetet.

Men på en måte er det veldig greit også, to uker før ferien nå var jeg nemmelig hos et dødssyk familiemedlem og det tok svært mye krefter av meg. Det har vært godt å kunne klatre sakte oppover stigen mot normalen igjen så og si.

Jeg har en svært god og fin jobb så det er alltid greit å komme tilbake igjen, men generellt så er det jo helt topp med noen dager fri da :D

Ja sommeren nærmer seg nå : )

Bare den snøen kunne gitt seg,slik at vi fikk vår.

Ønsker deg en fin dag : )

Skrevet

Jeg overlevde denne høytiden også, selv om det så mørkt ut en stund, men

-når enden er god er allting godt:-)

Hvordan gikk det med deg?

Jeg skal vie denne siste dagen til klesvask, kaffedrikking og kanskje få lest ferdig en bok.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg overlevde denne høytiden også, selv om det så mørkt ut en stund, men

-når enden er god er allting godt:-)

Hvordan gikk det med deg?

Jeg skal vie denne siste dagen til klesvask, kaffedrikking og kanskje få lest ferdig en bok.

Det er bra det : )

Jo her gikk det bare fint,selv om jeg grudde meg til hele påsken,kunne godt ha vart litt lenger...

Gjest Liksom litt både og
Skrevet

Ja sommeren nærmer seg nå : )

Bare den snøen kunne gitt seg,slik at vi fikk vår.

Ønsker deg en fin dag : )

Det har kommet en del snø hos oss også, og det er jo litt ille da. Liker ikke det nå så sent.

Men som du sier så nærmer våren seg veldig, og dette er vel kanskje siste vintertid før vår og sommer tar sitt inntog i vår hverddag :D

Ønsker deg en god dag og uke tilbake :)

Skrevet

Det er bra det : )

Jo her gikk det bare fint,selv om jeg grudde meg til hele påsken,kunne godt ha vart litt lenger...

Husker at du grudde deg:-) Hyggelig å høre at det gikk greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...