Lillemus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mange av oss har vel fått rørt litt på flesket i påska? ,o) Her er min siste uke: Mandag - onsdag ble sløve, onsdag gikk vi vel 1 km på ski, måtte ned til bilen en ekstra runde for å få med all maten opp til hytta. *hehe* Torsdag - en times skitur hvor vi byttet på å brøyte løype i knedyp snø, temmelig tungt! + at vi måket snø i minst en times tid etterpå for å grave frem hytta Fredag - 2,5 times skitur, også i dag måtte vi delvis brøyte løype selv i knedyp snø da det hadde blåst og snødd såpass natta før at sporet vårt fra dagen før var helt borte! Lørdag - 5,5 timers skitur! Stort sett i ganske slakt terreng, men med noe bratte opp og ned-stigninger. Vi ble forbigått av mange, men som jeg prøver å si til min kjære - de hadde sikkert ikke gått i 4 timer først! Dessuten sliter jeg litt med en gammel bekkenløsning når jeg går for fort på ski så om jeg hadde gått fortere hadde jeg blitt sengeliggende. Søndag - en times skitur, 50 min motbakke og så rett ned igjen. Ikke mitt favoritt-terreng... Men jeg vil gjette på at antallet kalorier inn er større enn antallet kalorier forbrent alikevel... ;o) *Slenger innpå et par mandelegg fra Anthon Berg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det har blitt noen få turer ut, men mange turer til og fra kjøleskapet. Jeg har fylt opp valkene får en vel si. På tirsdag er det på vekta igjen. Det er noen uker siden sist. Så skal jeg begynne med sunnere kosthold og trim. *Gnafse kvikklunsj* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Det har blitt noen få turer ut, men mange turer til og fra kjøleskapet. Jeg har fylt opp valkene får en vel si. På tirsdag er det på vekta igjen. Det er noen uker siden sist. Så skal jeg begynne med sunnere kosthold og trim. *Gnafse kvikklunsj* Enda i overkant av ett døgn igjen av påska! *Mumser snop for harde livet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lørdag og Tirsdag: langrenn med ungene (=sakte fart) Søndag, Mandag, Fredag og Lørdag. Telemarkkjøring med og uten unger i div løyper. Fra 2 til 4 timer utfra når minstesnuppa gikk tom. Søndag og Mandag: bading/svømming med ungene. Hver dag: knaske sjokolade og smågodt og potetgull og øl. -så vekta har nok heller gått opp enn ned. I morgen skal jeg først en tur på telemarkski, og så en tur på senteret for å trene styrke. (trur eg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Onsdag: 5 km jogging Torsdag: 2 timer telemarkkjøring Fredag: 2 timer telemarkkjøring Lørdag: 5 km skitur + skileik med ungene Søndag: 12 km skitur med ungene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ikke mye trim på meg i påsken, nei..... Travet ganske mye de dagene vi var i Italia, og gikk en lang rask tur på over en time på søndagen. Tirsdag rant vi slalåm fra 10 til 16 hele familien. Moro :-) Så hadde vi to dager med mye snølek, aking, bygging av snøhytte + vedkløyving - så jeg var nå i aktivitet, men ikke akkurat trim.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 ja, bitte litt trening har det blitt. Mandag og Tirsdag 20minutter på elipes maskinen. Lørdag slalom. Ellers har det blitt noen korte turer, men trening kan man ikke kalle det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l@bamba Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 her er det bare kjevemusklene som har fått hardtrening,hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 her er det bare kjevemusklene som har fått hardtrening,hehe. He he Sånn er det her også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hver dag gåtur i 45-60 min i høyt tempo. Og BOMBE! Ikke noe påskegodteri - ikke følt behovet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tirsdag: 5km løpetur Onsdag: 5 km løpetur Torsdag: 2 timers skitur Lørdag: 5,5 km løpetur Søndag: 5.5 km løpetur Mandag: 2,6 km løpetur. Kaldt og deilig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.