Gå til innhold

Ukas trening

Lillemus

Anbefalte innlegg

Mange av oss har vel fått rørt litt på flesket i påska? ,o) Her er min siste uke:

Mandag - onsdag ble sløve, onsdag gikk vi vel 1 km på ski, måtte ned til bilen en ekstra runde for å få med all maten opp til hytta. *hehe*

Torsdag - en times skitur hvor vi byttet på å brøyte løype i knedyp snø, temmelig tungt! + at vi måket snø i minst en times tid etterpå for å grave frem hytta

Fredag - 2,5 times skitur, også i dag måtte vi delvis brøyte løype selv i knedyp snø da det hadde blåst og snødd såpass natta før at sporet vårt fra dagen før var helt borte!

Lørdag - 5,5 timers skitur! Stort sett i ganske slakt terreng, men med noe bratte opp og ned-stigninger. Vi ble forbigått av mange, men som jeg prøver å si til min kjære - de hadde sikkert ikke gått i 4 timer først! Dessuten sliter jeg litt med en gammel bekkenløsning når jeg går for fort på ski så om jeg hadde gått fortere hadde jeg blitt sengeliggende.

Søndag - en times skitur, 50 min motbakke og så rett ned igjen. Ikke mitt favoritt-terreng...

Men jeg vil gjette på at antallet kalorier inn er større enn antallet kalorier forbrent alikevel... ;o) *Slenger innpå et par mandelegg fra Anthon Berg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det har blitt noen få turer ut, men mange turer til og fra kjøleskapet. Jeg har fylt opp valkene får en vel si. På tirsdag er det på vekta igjen. Det er noen uker siden sist. Så skal jeg begynne med sunnere kosthold og trim.

*Gnafse kvikklunsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt noen få turer ut, men mange turer til og fra kjøleskapet. Jeg har fylt opp valkene får en vel si. På tirsdag er det på vekta igjen. Det er noen uker siden sist. Så skal jeg begynne med sunnere kosthold og trim.

*Gnafse kvikklunsj*

Enda i overkant av ett døgn igjen av påska! *Mumser snop for harde livet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og Tirsdag: langrenn med ungene (=sakte fart)

Søndag, Mandag, Fredag og Lørdag. Telemarkkjøring med og uten unger i div løyper. Fra 2 til 4 timer utfra når minstesnuppa gikk tom.

Søndag og Mandag: bading/svømming med ungene.

Hver dag: knaske sjokolade og smågodt og potetgull og øl.

-så vekta har nok heller gått opp enn ned.

I morgen skal jeg først en tur på telemarkski, og så en tur på senteret for å trene styrke. (trur eg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag: 5 km jogging

Torsdag: 2 timer telemarkkjøring

Fredag: 2 timer telemarkkjøring

Lørdag: 5 km skitur + skileik med ungene

Søndag: 12 km skitur med ungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ikke mye trim på meg i påsken, nei.....

Travet ganske mye de dagene vi var i Italia, og gikk en lang rask tur på over en time på søndagen.

Tirsdag rant vi slalåm fra 10 til 16 hele familien. Moro :-)

Så hadde vi to dager med mye snølek, aking, bygging av snøhytte + vedkløyving - så jeg var nå i aktivitet, men ikke akkurat trim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blikkboks

ja, bitte litt trening har det blitt.

Mandag og Tirsdag 20minutter på elipes maskinen.

Lørdag slalom.

Ellers har det blitt noen korte turer, men trening kan man ikke kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag: 5km løpetur

Onsdag: 5 km løpetur

Torsdag: 2 timers skitur

Lørdag: 5,5 km løpetur

Søndag: 5.5 km løpetur

Mandag: 2,6 km løpetur.

Kaldt og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...