Gå til innhold

matmor trolline

Anbefalte innlegg

den ensomme rytter
Skrevet

kan du komme hjem til meg å skjemmme meg bort litt.jeg sitter her sulten som vanlig mens kona skriver livet av seg på DOL.ser du på RAYMOND serien???likner du på mora hans??

Gjest trolline
Skrevet

ha,ha,ha nå ler jeg så jeg griner:0) En festlig serie som fryder meg! Om jeg ligner? hm,tjaaa, har muligens noen tendenser i den retning, men jeg er ikke fullt så ille...tror jeg:0) he-he.

Barna mine bor 2 timer unna, men det kan godt hende, jeg hadde stikke innom med godbiter..hadde de bodd ved siden av meg! ha,ha

den ensomme rytter
Skrevet

ha,ha,ha nå ler jeg så jeg griner:0) En festlig serie som fryder meg! Om jeg ligner? hm,tjaaa, har muligens noen tendenser i den retning, men jeg er ikke fullt så ille...tror jeg:0) he-he.

Barna mine bor 2 timer unna, men det kan godt hende, jeg hadde stikke innom med godbiter..hadde de bodd ved siden av meg! ha,ha

kunne tenke meg å bytte ut svigers med en som deg

Gjest trolline
Skrevet

kunne tenke meg å bytte ut svigers med en som deg

takker og bukker:0) svigersønnen min er veldig glad i meg da! han har forresten vært innom en tur her idag ( hadde en jobb i nærheten) så da ble det røkte pølser og kålrabistappe..så lagde jeg fort en eplekake til kaffeen.:0) Når han legger litt på seg...så får jeg skylda! men pytt..pytt er det så nøye da:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...