den ensomme rytter Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 kan du komme hjem til meg å skjemmme meg bort litt.jeg sitter her sulten som vanlig mens kona skriver livet av seg på DOL.ser du på RAYMOND serien???likner du på mora hans?? 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 ha,ha,ha nå ler jeg så jeg griner:0) En festlig serie som fryder meg! Om jeg ligner? hm,tjaaa, har muligens noen tendenser i den retning, men jeg er ikke fullt så ille...tror jeg:0) he-he. Barna mine bor 2 timer unna, men det kan godt hende, jeg hadde stikke innom med godbiter..hadde de bodd ved siden av meg! ha,ha 0 Siter
den ensomme rytter Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 ha,ha,ha nå ler jeg så jeg griner:0) En festlig serie som fryder meg! Om jeg ligner? hm,tjaaa, har muligens noen tendenser i den retning, men jeg er ikke fullt så ille...tror jeg:0) he-he. Barna mine bor 2 timer unna, men det kan godt hende, jeg hadde stikke innom med godbiter..hadde de bodd ved siden av meg! ha,ha kunne tenke meg å bytte ut svigers med en som deg 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 kunne tenke meg å bytte ut svigers med en som deg takker og bukker:0) svigersønnen min er veldig glad i meg da! han har forresten vært innom en tur her idag ( hadde en jobb i nærheten) så da ble det røkte pølser og kålrabistappe..så lagde jeg fort en eplekake til kaffeen.:0) Når han legger litt på seg...så får jeg skylda! men pytt..pytt er det så nøye da:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.