Gå til innhold

Jeg har spist så mye i dag!

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

Ja, jeg vet at det ikke er noen krise.

Men jeg ble plutselig litt skjelven og måtte spise (lavt blodsukker?), og da spiste jeg fire knekkebrød (ellers spiser jeg to) + et kokt egg + stratos (ellers spiser jeg mørk sjokolade i helgen) og chips.

:-S

Nå ble jeg nedfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire knekkebrød og ett egg? Og du er stressa fordi du har spist for mye? Slapp av du, det der er et helt normalt måltid og ikke noe å gå i taket over. :o) Og at det gikk med litt sjokolade er da ingen katastrofe selv om man ikke bør ete det i mengder hver dag. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Fire knekkebrød og ett egg? Og du er stressa fordi du har spist for mye? Slapp av du, det der er et helt normalt måltid og ikke noe å gå i taket over. :o) Og at det gikk med litt sjokolade er da ingen katastrofe selv om man ikke bør ete det i mengder hver dag. :o)

Det var mer enn jeg pleier, og det var alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Det der er vel omtrent det andre spiser til ett, max to måltider...

Hvorfor skal du ikke spise?

Det var ikke på en dag altså. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym på det

å, herregud.. skjerp deg!

ja, det var virkelig "fryktelig" mye mat..

Det var ikke på en dag men ett måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg kan også få oksehunger om jeg får blodsukkerfall. Jeg rekker å spise ganske store mengder før jeg kjenner at jeg er mett. I den sammenhengen er ikke 4 knekkebrød _så_ mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jeg kan også få oksehunger om jeg får blodsukkerfall. Jeg rekker å spise ganske store mengder før jeg kjenner at jeg er mett. I den sammenhengen er ikke 4 knekkebrød _så_ mye.

+ sjokolade og chips. ;-)

Det er sjelden jeg opplever det, men det hender nå av og til.

Takk for svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg skjønner at dette var mer enn du pleier, men det er ikke noe poeng å gå i kjelleren av den grunn :-)

OK - du spiste mer enn du pleier - men så spiser du normalt i morgen. Ingen big deal....

Jeg spiser sesam-knekkebrød på jobb med makrell i tomat på, og da spiser jeg 4 av dem (uten smør da) - blir ikke mett ellers.

Jeg har blitt blubbete i løpet av påska - synes jeg

ser gravid ut i 3. måned,.... lite trim og mer mat enn vanlig.

Gruer meg til veiingen i morgen....

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

OK - men uansett er det jo ikke akkurat noen gigantmengde?

Nei. Men så ble det et kakestykke på jobb i går også, og så føler jeg meg plutselig utenfor programmet eller hva jeg nå skal si. Jeg har ikke noe program altså, men jeg prøver å spise sunt i ukedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jeg skjønner at dette var mer enn du pleier, men det er ikke noe poeng å gå i kjelleren av den grunn :-)

OK - du spiste mer enn du pleier - men så spiser du normalt i morgen. Ingen big deal....

Jeg spiser sesam-knekkebrød på jobb med makrell i tomat på, og da spiser jeg 4 av dem (uten smør da) - blir ikke mett ellers.

Jeg har blitt blubbete i løpet av påska - synes jeg

ser gravid ut i 3. måned,.... lite trim og mer mat enn vanlig.

Gruer meg til veiingen i morgen....

Natta!

Jeg følte meg litt nede, ja.

Og det ble kake på jobb i går også.

Takk for svar og god natt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Nei. Men så ble det et kakestykke på jobb i går også, og så føler jeg meg plutselig utenfor programmet eller hva jeg nå skal si. Jeg har ikke noe program altså, men jeg prøver å spise sunt i ukedagene.

Det heter seg at du skal fortsette som om ingenting har skjedd etter en sprekk. La ikke dette ødelegge kostholdsomleggingen, men ta det som en erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Sånn er det litt med meg også. Har sklidd litt ut de siste to ukene - ikke noe ekstremt, men litt og litt.

I kveld har jeg gått og småspist: Et lite stykke kjøtt som var igjen etter middagen, en klatt karamellpudding etter dessert på mandag, en kopp kaffe med en dash Baileys i (50/50 med B og kaffe), en appelsin, 5-6 gelegodterier..... Vanligvis spiser jeg kanksje bare et knekkebrød eller en skive etter middag....

Og i morgen og på lørdag skal vi ha selskap for hun minste her - så da blir det kaker to dager på rad + sikkert rester på søndag....

Og ikke får jeg trent, fordi jeg har hatt vondt i ryggen noen dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

OK - hank deg innpå igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mer enn jeg pleier, og det var alt på en gang.

Men 4 knekkebrød og ett egg på en gang er da ikke all verden? Overhodet ikke noe du trenger å ha dårlig samvittighet for i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Men 4 knekkebrød og ett egg på en gang er da ikke all verden? Overhodet ikke noe du trenger å ha dårlig samvittighet for i alle fall!

Men sjokoladen og chipsen kunne jeg vært foruten. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Det heter seg at du skal fortsette som om ingenting har skjedd etter en sprekk. La ikke dette ødelegge kostholdsomleggingen, men ta det som en erfaring :)

Jeg har også hørt det, men jeg følte meg så "nede" plutselig.

I dag går det bedre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...