Gjest red nose Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Har hørt at Omega3 fettsyrer skal være veldig bra for huden og PMS. Derfor har jeg spist dette over en periode. Jeg merket klar bedring på PMS-en men ikke på huden. Har nå hatt et lite opphold for så å begnne igjen nylig. Synes huden faktisk ble bedre i oppholdet, mens PMS-en ble verre. Begynte å ta tablettene igjen for noen dager siden og huden forverret seg. Kan Omega3 virke negativt på huden? Allergisk? Kan det ha sammenheng med at jeg ikke er spesielt flink til å ta sinktablettene paralellt? Jeg har også en mistanke om at det kan være rosacea(?), det arter seg iallefall som rødhet og tørrhet over nesen og litt ut i kinnene. Kan det evt. være en sammenheng der? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 Hei red nose Dette spørsmålet bør du stille til lege under forum for allmennmedisin eller allergi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.