Lillemus Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg kom meg igjennom påsken med 1 kg i minus. Bikket endelig under 90 kg så da ble jeg enda mer fornøyd, siden jeg har fluktuert mellom 90 og 91 kg i 3 måneder nå. Så håpet er at vektplatået har løsnet nå og jeg kan forsette sakte og sikkert nedover. Kjempeflink! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har følt meg skikkelig blubbete nå etter påskeferien, og var spent på vekta i morges. Den viste 66,8 kilo - en liten halvkilo mer enn for tre uker siden (da jeg rapporterte her sist). Trodde faktisk det var verre fatt. Men det har vært minimalt med trening de siste ukene, så det er vel litt derfor jeg føler meg litt slapp i fisken... Men nå skal hverdagsmaten skjerpes inn! Må først få unna to selskaper her i dag og i morgen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.