Gå til innhold

Havner ofte i feil forum - gjøre noe med det?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på dol starter jeg omtrent alltid på foreldre-småbarn og leser litt der. Deretter går jeg over til siste 100 innlegg og leser der og svarer litt her og der og når jeg så finner ut at jeg skal skrive et nytt innlegg og klikker på "Skri nytt innlegg" viser det seg ofte at jeg fremdeles er i foreldre-småbarns forumet, til tross for at jeg har vært innom flere fora siden innloggingen.

Det er jo ikke alltid jeg oppdager dette da og da havner innlegget selvfølgelig i feil forum - og det er slett ikke bare jeg som gjør dette ser jeg. Kan dere ikke gjøre noe med dette!? Det var da ikke sånn før den store omleggingen, det er vel rundt et år siden nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, og jeg synes også det er dumt at man ikke ser i hvilket forum innleggene er skrevet når man bruker siste 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er i 100 siste eller svar til meg, klikk heller på [tråd] enn på selve innlegget. Du fnner jo uansett lett igjen svaret til deg selv pga fargeforskjellen, og ikke minst kan du samtidig finne ut _hva_ det er svar på. Da unngår du samtidig dette postet-i-feil-forum-problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, og jeg synes også det er dumt at man ikke ser i hvilket forum innleggene er skrevet når man bruker siste 100.

Hvis du drar ut siden/listen så ser du hvilke forum det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg, og jeg synes også det er dumt at man ikke ser i hvilket forum innleggene er skrevet når man bruker siste 100.

Det gjør man om man scroller til høyre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er i 100 siste eller svar til meg, klikk heller på [tråd] enn på selve innlegget. Du fnner jo uansett lett igjen svaret til deg selv pga fargeforskjellen, og ikke minst kan du samtidig finne ut _hva_ det er svar på. Da unngår du samtidig dette postet-i-feil-forum-problemet.

Hvis tråden er veldig lang om det alt er et sammensurium av leste og uleste innlegg er det omtrent håpløst å finne innlegget det er svart på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør man om man scroller til høyre....

Jepp, jeg har allerede rødmet og smakket meg over at jeg ikke visste deg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tråden er veldig lang om det alt er et sammensurium av leste og uleste innlegg er det omtrent håpløst å finne innlegget det er svart på...

Men hcis trpden er lang, og du har klikket på et svar til deg der det kun står "enig" eller "uenig", så lurer du på hva det var du sa som den andre personen svarte på. Og det å finne igjen svaret etter at du har klikket på det via svar til meg er jo ganske vanskelig, for nå er jo fargeforskjellen borte. Derfor klikker jeg på 'tråd' og derfra finner jeg både svaret OG det som jeg selv skrev.

På den måten kan man også unngå en del misforståelser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hcis trpden er lang, og du har klikket på et svar til deg der det kun står "enig" eller "uenig", så lurer du på hva det var du sa som den andre personen svarte på. Og det å finne igjen svaret etter at du har klikket på det via svar til meg er jo ganske vanskelig, for nå er jo fargeforskjellen borte. Derfor klikker jeg på 'tråd' og derfra finner jeg både svaret OG det som jeg selv skrev.

På den måten kan man også unngå en del misforståelser:-)

Ja, men om jeg ikke har lest noe i tråden er jo alle trådene uleste og da er det like vanskelig å finne frem. Så. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men om jeg ikke har lest noe i tråden er jo alle trådene uleste og da er det like vanskelig å finne frem. Så. ;o)

Ja da klikker du først en gang på innlegget for å endre farge på det, og etterpå går du til tråden og finner det igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...