Gjest Mett Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Hei, jeg bare lurer på om alle vitaminpreparater er "til å stole på". Inneholder alle det som står utenpå at de gjør? Er noen merker bedre enn andre? hvilket preparat vil du anbefale, for at jeg skal få dekka mitt behov for vitaminer og mineraler? Prøver jo å få en del gjennom kosten, men det er ikke alltdi så lett å spise riktig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 Hei Mett Dersom du handler på norske apoteker er du sikrest på at du får det som står på varedeklarasjonen. Dersom du ønsker å ta et tilskudd "for sikkerhets skyld" bør du velge tran/trankapsler samt multivitamin- og mineraltbl.. Innta anbefalt dose annenhver dag (tran første dag, multivitamin-mineral den neste etc). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.