slanne Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 hei!jeg lurte på om hvordan man får en flat og fin mage?jeg tar situps men er ikke sikker på hvor mange jeg kan ta og når på døgnet er det best å trimme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Falt og fin mage får du med sit-ups og lite kroppsfett. Trene kan du gjøre når du vil og så mye som kroppen din er vant til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slanne Skrevet 27. juli 2001 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2001 Falt og fin mage får du med sit-ups og lite kroppsfett. Trene kan du gjøre når du vil og så mye som kroppen din er vant til. dette var ikke et bra nok svar synes jeg!jeg vet ikke hva som er heldig og hva som ikke er heldig for magen min.. trenger detaljert treningstips for situps!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.