Gjest familiens skam Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 familien min vurderer å sponse en slankeoperasjon,for å slippe ventelistene.noen som vet pris og sted?er avhengig av pris om familien vil støtte dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest all info der Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 http://www.vektoperasjon.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aleris Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ca 140.000 Venninna mi blei operert i går, i Oslo ) Ikke ventetid i det hele tatt, var inn til konsultasjon (bare den kostet 2.600) like føre påske og ble operert igår. Snakket med henne igår ettermiddag, NÅ er hennes nye liv startet, så nå blir det spennende å se fremover. Hun hadde idag møtt ei som hadde tatt operasjonen for snart ett år siden, da var hun 130 kilo idag er hun 70 kilo, hun hadde vært inn å tatt et oppløft av rompa, hadde visst tatt endel oppløft rundt omkring, hun så helt perfekt ut idag ...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest familiens skam Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ca 140.000 Venninna mi blei operert i går, i Oslo ) Ikke ventetid i det hele tatt, var inn til konsultasjon (bare den kostet 2.600) like føre påske og ble operert igår. Snakket med henne igår ettermiddag, NÅ er hennes nye liv startet, så nå blir det spennende å se fremover. Hun hadde idag møtt ei som hadde tatt operasjonen for snart ett år siden, da var hun 130 kilo idag er hun 70 kilo, hun hadde vært inn å tatt et oppløft av rompa, hadde visst tatt endel oppløft rundt omkring, hun så helt perfekt ut idag ...... spørs om de legger ut så mye penger for meg...men takk for info:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest familiens skam Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ca 140.000 Venninna mi blei operert i går, i Oslo ) Ikke ventetid i det hele tatt, var inn til konsultasjon (bare den kostet 2.600) like føre påske og ble operert igår. Snakket med henne igår ettermiddag, NÅ er hennes nye liv startet, så nå blir det spennende å se fremover. Hun hadde idag møtt ei som hadde tatt operasjonen for snart ett år siden, da var hun 130 kilo idag er hun 70 kilo, hun hadde vært inn å tatt et oppløft av rompa, hadde visst tatt endel oppløft rundt omkring, hun så helt perfekt ut idag ...... PS;har du tlf nr til klinikken?i tilfelle familien sponser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aleris Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 PS;har du tlf nr til klinikken?i tilfelle familien sponser? Det er Aleris klinikken; http://www.alerishelse.no/item.aspx?id=410&campaign=google&kw=slankeoperasjon Hun er såååå motivert har snakket med henne to ganger idag også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aleris Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 spørs om de legger ut så mye penger for meg...men takk for info:) Vurderer selv å ta opp lån jeg ...... har BMI på 34,5 ...... blir jo nå veldig påvirket av min venninne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sjekk ut: www.fornebuklinikken.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ca 140.000 Venninna mi blei operert i går, i Oslo ) Ikke ventetid i det hele tatt, var inn til konsultasjon (bare den kostet 2.600) like føre påske og ble operert igår. Snakket med henne igår ettermiddag, NÅ er hennes nye liv startet, så nå blir det spennende å se fremover. Hun hadde idag møtt ei som hadde tatt operasjonen for snart ett år siden, da var hun 130 kilo idag er hun 70 kilo, hun hadde vært inn å tatt et oppløft av rompa, hadde visst tatt endel oppløft rundt omkring, hun så helt perfekt ut idag ...... Har du snakket noe mer med venninna di? Hvordan har det gått? Har lest litt på sidene til aleris. Kjæresten min har pratet om en slik operasjon, men jeg er litt redd forl komplikasjoner. Selv om det står det er liten sjanse for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aleris Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har du snakket noe mer med venninna di? Hvordan har det gått? Har lest litt på sidene til aleris. Kjæresten min har pratet om en slik operasjon, men jeg er litt redd forl komplikasjoner. Selv om det står det er liten sjanse for det. Hun ble operert i forrige uke kom hjem i helgen. Har litt problemer med luftsmerter, noe som er helt normalt i starten. For tidlig å fortelle noe mer Registrer dere på vektoperasjon.no, der er det mange mange innlegg fra slankeopererte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slankeoperert Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 http://www.vektoperasjon.no Eller se min hjemmeside... jeg er slankeoperert.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slankeoperert Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Glemte å skrive inn adressen da.. hehe http://www.123hjemmeside.dk/slankeoperasjon/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Glemte å skrive inn adressen da.. hehe http://www.123hjemmeside.dk/slankeoperasjon/ WOW! For en forskjell. Du ser helt knall ut ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.