Gå til innhold

pris privat slankeoperasjon

Gjest familiens skam

Anbefalte innlegg

Gjest familiens skam

familien min vurderer å sponse en slankeoperasjon,for å slippe ventelistene.noen som vet pris og sted?er avhengig av pris om familien vil støtte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aleris

ca 140.000

Venninna mi blei operert i går, i Oslo :))

Ikke ventetid i det hele tatt, var inn til konsultasjon (bare den kostet 2.600) like føre påske og ble operert igår.

Snakket med henne igår ettermiddag, NÅ er hennes nye liv startet, så nå blir det spennende å se fremover. Hun hadde idag møtt ei som hadde tatt operasjonen for snart ett år siden, da var hun 130 kilo idag er hun 70 kilo, hun hadde vært inn å tatt et oppløft av rompa, hadde visst tatt endel oppløft rundt omkring, hun så helt perfekt ut idag ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest familiens skam

ca 140.000

Ikke ventetid i det hele tatt, var inn til konsultasjon (bare den kostet 2.600) like føre påske og ble operert igår.

Snakket med henne igår ettermiddag, NÅ er hennes nye liv startet, så nå blir det spennende å se fremover. Hun hadde idag møtt ei som hadde tatt operasjonen for snart ett år siden, da var hun 130 kilo idag er hun 70 kilo, hun hadde vært inn å tatt et oppløft av rompa, hadde visst tatt endel oppløft rundt omkring, hun så helt perfekt ut idag ......

spørs om de legger ut så mye penger for meg...men takk for info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest familiens skam

ca 140.000

PS;har du tlf nr til klinikken?i tilfelle familien sponser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aleris

spørs om de legger ut så mye penger for meg...men takk for info:)

Vurderer selv å ta opp lån jeg ...... har BMI på 34,5 ...... blir jo nå veldig påvirket av min venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

ca 140.000

Har du snakket noe mer med venninna di? Hvordan har det gått?

Har lest litt på sidene til aleris. Kjæresten min har pratet om en slik operasjon, men jeg er litt redd forl komplikasjoner. Selv om det står det er liten sjanse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aleris

Har du snakket noe mer med venninna di? Hvordan har det gått?

Har lest litt på sidene til aleris. Kjæresten min har pratet om en slik operasjon, men jeg er litt redd forl komplikasjoner. Selv om det står det er liten sjanse for det.

Hun ble operert i forrige uke :) kom hjem i helgen. Har litt problemer med luftsmerter, noe som er helt normalt i starten. For tidlig å fortelle noe mer :)

Registrer dere på vektoperasjon.no, der er det mange mange innlegg fra slankeopererte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...