Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Det er vel mest de med tupe og Cabriolet det vel?

Nei, ikke direkte....Det er menn i min hverdag. Jeg jobber som eneste kvinne i et firma med bare menn. Og der snakker de slik, alle sammen, hver dag.....Jeg blir skremt,og prøver å fortelle dem hva jeg synes. Men det er tydeligvis en del av sjargongen mellom mange menn som er sånn. Om de sier hva de egentlig mener, er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

Men om ho hadde levd fortsatt så hadde ho vært godt over 45.

Nesten dobbelt så mye, faktisk. Men er enig i at hun var utrolig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke direkte....Det er menn i min hverdag. Jeg jobber som eneste kvinne i et firma med bare menn. Og der snakker de slik, alle sammen, hver dag.....Jeg blir skremt,og prøver å fortelle dem hva jeg synes. Men det er tydeligvis en del av sjargongen mellom mange menn som er sånn. Om de sier hva de egentlig mener, er jo en annen sak.

Høres ganske lavpanna ut, sikkert bare interessert i fotball, øl og kvinnfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske lavpanna ut, sikkert bare interessert i fotball, øl og kvinnfolk!

Ja, de har på en måte ikke lov til å vise/si noe mer enn det "uniformen" tillater, hvis du skjønner hva jeg mener. De er ikke lavpannede, men må late som de er det...for å kunne gli inn i den sjargongen som passer. Om de ante hvor dumt det høres ut, når de sier at "de blir gærne av å se 24-25-åringer", og selv er 50 +.....Jeg gremmes, men jeg kan ikke redde dem :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel litt kjønnsdiskriminerende, så eg tar med dette også.

http://www.arttattler.com/images/NorthAmerica/NewYork/Cook%20Fine%20Art/walkingwomenunclad.gif

Her kan vi ikke gå ut fra at fotografen var eldre enn 45, men la gå:)

Kan jeg forresten få litt sympati her? Jeg har kjørt et hoggjern inn i armen i dag, nesten tatt pulsåra, er sydd fem sting og det er bare fryktelig synd på meg. Vondt er det, og....Masse blod, du skulle bare sett det! *forventer trøst* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan vi ikke gå ut fra at fotografen var eldre enn 45, men la gå:)

Kan jeg forresten få litt sympati her? Jeg har kjørt et hoggjern inn i armen i dag, nesten tatt pulsåra, er sydd fem sting og det er bare fryktelig synd på meg. Vondt er det, og....Masse blod, du skulle bare sett det! *forventer trøst* ;)

Jo, fotografen var laaangt over 45.

Det eg viste der blei solgt sammen med ett tilsvarende av samme gjengen med klær, i str. 20x25 cm. for (tror det var) 1,5 millioner $ !!! (Verdens til da dyreste fotografi faktisk).

Hoggjern inn i armen?

Har ikkje du en handyman til slikt da?

Stakkars deg, ta deg en whiskey det hjelper mot det meste! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hv amed George Clooney? Snart 47. Han er ikke min type da, men :-)

Litt vel mye kjeve, men nokså kjekk lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har på en måte ikke lov til å vise/si noe mer enn det "uniformen" tillater, hvis du skjønner hva jeg mener. De er ikke lavpannede, men må late som de er det...for å kunne gli inn i den sjargongen som passer. Om de ante hvor dumt det høres ut, når de sier at "de blir gærne av å se 24-25-åringer", og selv er 50 +.....Jeg gremmes, men jeg kan ikke redde dem :-(

Skjønner at du gremmes, ja. de tror vel kanskje at de er noen fruktfat selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, fotografen var laaangt over 45.

Det eg viste der blei solgt sammen med ett tilsvarende av samme gjengen med klær, i str. 20x25 cm. for (tror det var) 1,5 millioner $ !!! (Verdens til da dyreste fotografi faktisk).

Hoggjern inn i armen?

Har ikkje du en handyman til slikt da?

Stakkars deg, ta deg en whiskey det hjelper mot det meste! :-)

Ja der ser du hvor mye jeg kan om foto. Det ser ut som det er tatt av en kåt 25-åring med ambisjoner å å gjøre det skarpt i reklamebransjen;) Neida, jeg har sett det før men jeg ser ikke storheten i det.

Hoggjern, ja. Handymen er ikke helt min greie. Jeg vil lage kunsten min selv;) Det går bra, det var bare venstrehånda, men takk for støtten. Det er godt å få klage litt. Det hadde vært enda bedre om noen skrøt vilt og uhemma av hvor modig og flink jeg er som sitter her og knoter med én hånd til langt på natt uten å klage til tross for skaden. Men ups, det gjør jeg visst:/

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Fotografen er ihvertfall godt over 45.''

den tok jeg ikke. *blond*

Eg trodde du var mørk eg...

Eg leita etter et fotografi av fotografen sjøl (for han var en usedvanlig vakker mann, helt til han døde rundt 80 år gammal), men ramla over det der og klarte ikkje holde fingrene unna send knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket begge to etterpå, født i 1963 ;o)

*S* Jeg sjekket dem før jeg skrev det med stormskritt, for jeg mistenkte at ihvertfall Depp var over 45, men så manglet han drøyt 2 mnd gitt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trodde du var mørk eg...

Eg leita etter et fotografi av fotografen sjøl (for han var en usedvanlig vakker mann, helt til han døde rundt 80 år gammal), men ramla over det der og klarte ikkje holde fingrene unna send knappen.

Ikke Helmut Newton, vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan vi ikke gå ut fra at fotografen var eldre enn 45, men la gå:)

Kan jeg forresten få litt sympati her? Jeg har kjørt et hoggjern inn i armen i dag, nesten tatt pulsåra, er sydd fem sting og det er bare fryktelig synd på meg. Vondt er det, og....Masse blod, du skulle bare sett det! *forventer trøst* ;)

*trøsteklem* til tonie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du gremmes, ja. de tror vel kanskje at de er noen fruktfat selv....

Ja, det er akkurat der det kræsjer for meg. De merker ikke på seg selv at årene har gått, og tror at de fortsatt er i en posisjon hvor de kan velge og vrake. At det bare er kvinner som bli eldre og mindre tiltrekkende, mens de selv fortsatt har den samme posisjonen som de alltid har hatt. Ganske motbydelig å høre på, rett og slett...Det er noe med virkelighetssansen som er helt på jordet, og det er ikke vakkert å være vitne til. Men jeg får holde ut, og tenke på at de bare et arbeidskolleger, og ikke livspartnere, for da hadde det vært verre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...