Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

- og dette er også en jeg synes har blitt kjekkere med årene:-)

Ja, han er definitivt en av dem som ikke trenger å anke på det. Jeg husker godt min store helt fra den tiden Thorstvedt regjerte på landslaget. Det var Jostein Flo. I åresvis siklet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt stemmer perfekt her, bortsett hun som er født i 1984. Jeg måtte søke på fødselsdatoen til henne og Kylie :)

Der ble jeg eldre enn deg, gitt :o/

Jeg skrev vel bittelitt _eldre_ enn Scarlett? Hvis ikke bomma jeg grovt her. Vi er definitivt bittelitt eldre enn henne. I alle fall jeg. Men bare bittelitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He...he.....ja, det var meg det :-))

Og jeg hadde indrefilet :) Men jeg husker ikke hvem det var som kom med den sammenligningen. Morsomt var det i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er enig i at han har noe rått over seg. Han er spesiell og litt farlig, men jeg ser bare rollefigurene hans når jeg sier det. Bjørn Floberg i seg selv er ikke så hot, synes jeg. Hva vet jeg, hvis han er noe i nærheten av rollefigurene sine er han vel faktisk det, men når jeg ser bilder av Bjørn Floberg som Bjørn Floberg ser jeg bare en gammel mann.

Ja, han spiller nesten alltid "bad guy". Og kan kanskje virke litt ensformig i de rollene. Han er ikke pen, akkurat, og han er heller ingen ungdom lenger...men jeg synes han er tiltrekkende. Menn har jo litt mer å gå på enn oss kvinner i den sammenhengen. Hva med Sean Connery da?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er definitivt en av dem som ikke trenger å anke på det. Jeg husker godt min store helt fra den tiden Thorstvedt regjerte på landslaget. Det var Jostein Flo. I åresvis siklet jeg ;)

Ja, han er søt. Men stort sett er de mennen jeg sikler etter mørkhårede! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar at Lillemus snakker om flotte OG sexy menn, så da må vel det samme gjelde for damer:)

Det der var jaggu vanskelig.

Kari Bremnes er ho over 45 tro?

Linn Stokke?

Mia Gundersen?

Claudia Scott?

Og ho som eg ikkje husker navnet på, kjent norsk modell så stod frem med et nydelig sjølporttrett etter ho hadde fjerna ett bryst på grunn av brystkreft.

Ser du klarte 5 norske uten å nøle.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg skrev vel bittelitt _eldre_ enn Scarlett? Hvis ikke bomma jeg grovt her. Vi er definitivt bittelitt eldre enn henne. I alle fall jeg. Men bare bittelitt;)

Scarlett er født i 1984, så da er du langt yngre enn meg ;) Jeg som trodde jeg var yngre enn deg, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan ikke være så mye eldre, tror jeg? *følger med*;)

Nei, aldersforksjellen er så liten at det omtrent regnes for jevnaldrende;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde indrefilet :) Men jeg husker ikke hvem det var som kom med den sammenligningen. Morsomt var det i allefall ;)

Det husker jeg :-) Og det var Chieng Mai. Jeg syntes vel også at det var litt morsomt, men kunne ikke helt skjønne hvorfor sild skulle være så mye dårligere enn indrefilet. Sild er jo "havets sølv" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han spiller nesten alltid "bad guy". Og kan kanskje virke litt ensformig i de rollene. Han er ikke pen, akkurat, og han er heller ingen ungdom lenger...men jeg synes han er tiltrekkende. Menn har jo litt mer å gå på enn oss kvinner i den sammenhengen. Hva med Sean Connery da?? :-)

Sean Connery er bra!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han spiller nesten alltid "bad guy". Og kan kanskje virke litt ensformig i de rollene. Han er ikke pen, akkurat, og han er heller ingen ungdom lenger...men jeg synes han er tiltrekkende. Menn har jo litt mer å gå på enn oss kvinner i den sammenhengen. Hva med Sean Connery da?? :-)

... bare ikke så bra _her_, da *LOL*

http://poorrichard.files.wordpress.com/2007/08/conneryinunderwear.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se filmen!

Det er som med Marilyn Monroe - jeg skjønte ikke hva som var så spes med henne før jeg så henne på film;-)

Paul Newman var han med de blå øynene, i tifelle du ikke dro kjensel på'n;-)

Jeg har sett filmer med han...men synes han er litt i familie med Bing Crosby :-) Joda, jeg kjenner Paul Newman. Og han var jo lenge det vakreste kvinneøyne kunne falle på. Og vakker...det var han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der var jaggu vanskelig.

Kari Bremnes er ho over 45 tro?

Linn Stokke?

Mia Gundersen?

Claudia Scott?

Og ho som eg ikkje husker navnet på, kjent norsk modell så stod frem med et nydelig sjølporttrett etter ho hadde fjerna ett bryst på grunn av brystkreft.

Ser du klarte 5 norske uten å nøle.

Du da?

Uten å næle? Du ventet til og med til neste dag med å svare....;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, han er søt. Men stort sett er de mennen jeg sikler etter mørkhårede! ;-)

Det er stor forskjell på hvem som er fine/søte og sexy, eller hvem man sikler etter og hvem man velger som partner.

Jeg kan synes skikkelig dirty menn er sexy, men jeg ville aldri valgt en slik en som partner.

Jostein Flo er både søt og sexy, eller han var sexy på den tiden han feide over alle damene. Nå er han mest søt :) Mannen min er ikke så ulik han med høyden, håret og smillehullene :D

Jeg synes forresten Frode Andresen er flott. Det er en skiskyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett filmer med han...men synes han er litt i familie med Bing Crosby :-) Joda, jeg kjenner Paul Newman. Og han var jo lenge det vakreste kvinneøyne kunne falle på. Og vakker...det var han :-)

Bing Crosby?! *usj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på hvem som er fine/søte og sexy, eller hvem man sikler etter og hvem man velger som partner.

Jeg kan synes skikkelig dirty menn er sexy, men jeg ville aldri valgt en slik en som partner.

Jostein Flo er både søt og sexy, eller han var sexy på den tiden han feide over alle damene. Nå er han mest søt :) Mannen min er ikke så ulik han med høyden, håret og smillehullene :D

Jeg synes forresten Frode Andresen er flott. Det er en skiskyter.

''han var sexy på den tiden han feide over alle damene.''

Dette har jeg ikke hørt noe om....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det husker jeg :-) Og det var Chieng Mai. Jeg syntes vel også at det var litt morsomt, men kunne ikke helt skjønne hvorfor sild skulle være så mye dårligere enn indrefilet. Sild er jo "havets sølv" :-)

Sild er ikke havets sølv når man er blitt tvangsföret på det i barndommen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''han var sexy på den tiden han feide over alle damene.''

Dette har jeg ikke hørt noe om....;-)

''

Dette har jeg ikke hørt noe om....;-)''

Jeg hørte noen historier da ;) Selv da han hadde samboer. ikke hun eks-dama til Lukkøye som han er med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...