Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Tvert imot så synes jeg det er mange, mange flere kjekkaser over 40 nå enn det jeg syntes for 15 år siden!! ;-)

Ting kan snu seg når det gjelder smak. I min ungdom syntes jeg Eivind Rølles var kjempefin og Lage Fossheim var skikkelig ekkel. Monroes-gutta altså. Nå synes jeg faktisk Lage Fossheim er den som er mest mann av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

nei fysj og fysj! skikkelig nedtur med han i den rollen:-(

Men så kjekt egentlig.

Da kan du ha han som jeg ser på som en ekte fløtepus, og så kan jeg nyte barskingen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert imot så synes jeg det er mange, mange flere kjekkaser over 40 nå enn det jeg syntes for 15 år siden!! ;-)

Ja, det er helt skummelt, at 'gamle' menn er blitt kjekke i våre øyne. Hvor gamle ER vi egentlig, liksom... Snart kan vi gå på gamlehjem og titte... *blæhh*

Det er faktisk noen som aldri slutter å være kjekke, jeg kjenner en, men han er nok en unnalurer som type, dessuten gift, dessuten virkelig alt for gammel, men så kjekk og sexy at han danker ut alle i mils omkrets. Hyggelig å flørte litt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om jeg får Samuel med hvit frakk og stetoskop, evt. en av de fine ullgensrene han pleide å bruke i serien, så tar jeg ham tvert. *Sklir ned fra stolen*

Se å få sydd inn borrelås på stolene og klærne deres, så slipper dere det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Hehe, hvis du ber pent nok så:-)

morsan var så elskverdig å sende et flott bilde av deg og madamen på dol-fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting kan snu seg når det gjelder smak. I min ungdom syntes jeg Eivind Rølles var kjempefin og Lage Fossheim var skikkelig ekkel. Monroes-gutta altså. Nå synes jeg faktisk Lage Fossheim er den som er mest mann av de to.

Enig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt skummelt, at 'gamle' menn er blitt kjekke i våre øyne. Hvor gamle ER vi egentlig, liksom... Snart kan vi gå på gamlehjem og titte... *blæhh*

Det er faktisk noen som aldri slutter å være kjekke, jeg kjenner en, men han er nok en unnalurer som type, dessuten gift, dessuten virkelig alt for gammel, men så kjekk og sexy at han danker ut alle i mils omkrets. Hyggelig å flørte litt uansett.

Vet ikke hvor gammel du er, men jeg er over 40 selv, så det har en god del med saken å gjøre:-)

Og fint er det at man endrer seg med årene:-)

Jeg husker forresten da jeg så Pretty Woman da den var ny - jeg var kanskje ca 25 og Gere ca 40? Jeg syntes han var " en kjekk mann som var en del eldre enn meg". For ikke så lenge siden så jeg den igjen, og måtte da konstatere at Gere var en kjekk mann på min alder" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ettersom DU ønsker deg det samme, mener jeg? ;-)

Da hadde jo det blitt en utvidelse av det potensielle markedet, det var nå mest det eg hadde i tankene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så kjekt egentlig.

Da kan du ha han som jeg ser på som en ekte fløtepus, og så kan jeg nyte barskingen. ;-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Hvor tar du det fra?! Hehe... (Spørs om du blir sensurert pga litt for -mye- kropp.)

*S* Jeg mener å huske at mrxx har motorsykkel, så jeg billed.googlet "biker" for å se hva jeg fant;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det var liksom en utfordring til deg. Kom igjen, rams opp fem damer du sikler på som er over 45:)

Spørs ka du mener med sikling?

Er det flotte damer, sexy damer eller damer som er "tagbare" (som er et gammelt dol begrep)? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jo det blitt en utvidelse av det potensielle markedet, det var nå mest det eg hadde i tankene. :)

*S* sulteforet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs ka du mener med sikling?

Er det flotte damer, sexy damer eller damer som er "tagbare" (som er et gammelt dol begrep)? :-)

Jeg antar at Lillemus snakker om flotte OG sexy menn, så da må vel det samme gjelde for damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun syntes sikkert bare at det var trygt med en mann som ordnet opp. Han var jo grusom å se på, o gviste ingen følelser

Ja, det må nesten ha vært noe sånn. Og det er forsåvidt fair enough - det er mye som kan gjøre en person tiltrekkende, og det avhenger jo av alder og livssituasjon hva man ville foretrukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel du er, men jeg er over 40 selv, så det har en god del med saken å gjøre:-)

Og fint er det at man endrer seg med årene:-)

Jeg husker forresten da jeg så Pretty Woman da den var ny - jeg var kanskje ca 25 og Gere ca 40? Jeg syntes han var " en kjekk mann som var en del eldre enn meg". For ikke så lenge siden så jeg den igjen, og måtte da konstatere at Gere var en kjekk mann på min alder" ;-)

Jeg synes fortsatt han er en kjekk mann som er litt i eldste laget for meg, men jeg innbiller meg at du og jeg kanskje ikke er så altfor langt fra hverandre i alder? Jeg har et problem, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt han er en kjekk mann som er litt i eldste laget for meg, men jeg innbiller meg at du og jeg kanskje ikke er så altfor langt fra hverandre i alder? Jeg har et problem, haha!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...