Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Han skal ha konsert i Oslo 1. juli:-)

Åh?-) Jeg skal mest sannsynlig til Oslo, men tror det blir før den tid. Jeg skal på husmorferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til: I påska så jeg et intervju med Don Johnson i anledning Lange Flate Ballær-2 (kan det ha vært på Senkveld??), og gjett om jeg ble positivt overrasket! Jeg var aldri noe begeistret for han da Miami Vice gikk på TV, men han var vrikelig sjarmerende i dette intervjuet.

Ja, det stemmer! Det var vel Lotte :o) som holdt på å skli av stolen her da? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, denne var vanskelig. Hva mener du med kjekk? Jeg må innrømme at jeg synes både menn og kvinner er flottest før 40. Jeg må gruble litt på den, tror jeg. De kan jo se bra ut etter det, bevares, men da er det ikke snakk om _sexy_ kjekk lenger. Bare kjekk som i holder seg godt, god personlighet osv. Jeg får ikke lyst til å rive skjorta av dem, liksom. Skal vel klare å hoste opp minst én kjekkas i løpet av kvelden, da. Trur eg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Han fikk meg til å sikle kraftig for en god del år siden, men dessverre er han en av dem som ikke blir penere med åra. Synes jeg da!

Nei, han er vel egentlig ikke pen. Men han har "it". Glimt i øyet og en attitude som gjør at man vil se litt mer...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv?? Dere burde klare dere med de kjekke mennene som er her inne:-)

Det er ikke alle som er så heldige å få deres blide åsyn da vet du! ;o)

Gressenke denne helga og vil ha noe fint å se på. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Hm, denne var vanskelig. Hva mener du med kjekk? Jeg må innrømme at jeg synes både menn og kvinner er flottest før 40. Jeg må gruble litt på den, tror jeg. De kan jo se bra ut etter det, bevares, men da er det ikke snakk om _sexy_ kjekk lenger. Bare kjekk som i holder seg godt, god personlighet osv. Jeg får ikke lyst til å rive skjorta av dem, liksom. Skal vel klare å hoste opp minst én kjekkas i løpet av kvelden, da. Trur eg;)

Er du den samme tonie som deltok i en annen tråd om samme tema nylig?-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

På tv?? Dere burde klare dere med de kjekke mennene som er her inne:-)

Vi vil ha en kropp også, ikke bare et nick ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på øyet som ser :) vi la ut endel musikkvideoer av diverse utenlandske artister. Bl annet Jon Bon Jovi, David Bowie og Freddie Mercury. Denne karen var også med blant disse mannfolka:

http://www.youtube.com/watch?v=tFBKV0zVXSE

Han er visst over 80 nå ;)

Leonard Cohen er blitt gammel nå. Ser mye eldre ut enn på den vieoen. Men har alltid hatt fin dyp sexy røst, og han er en fin poet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, denne var vanskelig. Hva mener du med kjekk? Jeg må innrømme at jeg synes både menn og kvinner er flottest før 40. Jeg må gruble litt på den, tror jeg. De kan jo se bra ut etter det, bevares, men da er det ikke snakk om _sexy_ kjekk lenger. Bare kjekk som i holder seg godt, god personlighet osv. Jeg får ikke lyst til å rive skjorta av dem, liksom. Skal vel klare å hoste opp minst én kjekkas i løpet av kvelden, da. Trur eg;)

Åh - det er garantert mange menn over 45 jeg kunne tenkt meg å rive skjorta av! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du den samme tonie som deltok i en annen tråd om samme tema nylig?-)))

Hehe, den samme gamle. Nå ble jeg litt i tvil her. Hun sa kanskje ikke noe om at de måtte være norske? Jeg bare fikk for meg at de måtte være det. På verdensbasis er det mye lettere å finne noen. Da kan jeg ramse opp minst fem på stående fot!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er helt enig med den "eldre mannen" som skreiv inn der.

;-)

Men er egentlig 21-åringer noe særlig flinke på det, da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den samme gamle. Nå ble jeg litt i tvil her. Hun sa kanskje ikke noe om at de måtte være norske? Jeg bare fikk for meg at de måtte være det. På verdensbasis er det mye lettere å finne noen. Da kan jeg ramse opp minst fem på stående fot!;)

Neeei - jeg nevnte ikke noe om nasjonalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei, han er vel egentlig ikke pen. Men han har "it". Glimt i øyet og en attitude som gjør at man vil se litt mer...hehe...

Jeg husker jeg så han naken i en virkelig ellevill film, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Dennis er ikke så verst å se på! :o)

En av mine favoritter er Michael Nyqvist (Grabben i graven bredivd og Så som i himmelen bl.a.), han er egentlig ikke så pen, men han er innmari pen alikevel: *Hehe*

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00095/michael-220307-38766_95274w.jpg

Og så Samuel Fröler da... *Sikle*

http://www.hemmetsjournal.se/upload/57017/fröler1.jpg

Michael Nyqvist er med i Kautokeino Opprøret av Nils Gaup, der spiller han presten Læstadius (eller åssen det skrives).

Så som i himmelen er en vidunderlig vakke film, og ho søte lyse da som han flørter litt med (heldiggrisen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...