Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, Dennis er ikke så verst å se på! :o)

En av mine favoritter er Michael Nyqvist (Grabben i graven bredivd og Så som i himmelen bl.a.), han er egentlig ikke så pen, men han er innmari pen alikevel: *Hehe*

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00095/michael-220307-38766_95274w.jpg

Og så Samuel Fröler da... *Sikle*

http://www.hemmetsjournal.se/upload/57017/fröler1.jpg

Endelig et punkt vi er like på i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Hehe, den samme gamle. Nå ble jeg litt i tvil her. Hun sa kanskje ikke noe om at de måtte være norske? Jeg bare fikk for meg at de måtte være det. På verdensbasis er det mye lettere å finne noen. Da kan jeg ramse opp minst fem på stående fot!;)

Da er jeg med ;) Det var liksom en helt annen tone nå enn for en drøy uke siden. Da vi siklet litt i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha konsert i Oslo 1. juli:-)

Jeg så Cohen på Skavlan i fjor, sammen med syngedama hans .. hun som er på closing time, tror jeg.

Da sang han ikke, satt bare og så ut som en veldig gammel mann. Men kanskje han var syk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Nyqvist er med i Kautokeino Opprøret av Nils Gaup, der spiller han presten Læstadius (eller åssen det skrives).

Så som i himmelen er en vidunderlig vakke film, og ho søte lyse da som han flørter litt med (heldiggrisen)!

Flørter litt med?! Han setter jo barn på henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den samme gamle. Nå ble jeg litt i tvil her. Hun sa kanskje ikke noe om at de måtte være norske? Jeg bare fikk for meg at de måtte være det. På verdensbasis er det mye lettere å finne noen. Da kan jeg ramse opp minst fem på stående fot!;)

Jøss "minst 5 stykker" altså, ja ignen kan ihvertfall beskylde deg for å være kresen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg med ;) Det var liksom en helt annen tone nå enn for en drøy uke siden. Da vi siklet litt i en tråd.

Å ja, der hadde vi opptil flere lett aldrende godbiter. Men i Norge...Det er litt tamt her, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Dennis er ikke så verst å se på! :o)

En av mine favoritter er Michael Nyqvist (Grabben i graven bredivd og Så som i himmelen bl.a.), han er egentlig ikke så pen, men han er innmari pen alikevel: *Hehe*

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00095/michael-220307-38766_95274w.jpg

Og så Samuel Fröler da... *Sikle*

http://www.hemmetsjournal.se/upload/57017/fröler1.jpg

Michael Nyqvist er bare dødslekker (dumt uttrykk, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er han naken i flere filmer da? Denne heter "Over stork og stein"

Snakker vi om Dennis eller Michael her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Cohen på Skavlan i fjor, sammen med syngedama hans .. hun som er på closing time, tror jeg.

Da sang han ikke, satt bare og så ut som en veldig gammel mann. Men kanskje han var syk -

Ja, han virket redusert. Jeg var på konsert med Cohen sist han hadde konsert i Oslo, kanskje cirka 1992?? Det var en kjempebra konsert - den beste jeg noensinne har væørt med på. Jeg er derfor litt redd for å gå i år igjen av frykt for å bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Å ja, der hadde vi opptil flere lett aldrende godbiter. Men i Norge...Det er litt tamt her, er det ikke?

Ja, det er ikke så veldig mange sikleemner. Jeg synes Morten Harket er blitt mer sexy med åra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Dennis er ikke så verst å se på! :o)

En av mine favoritter er Michael Nyqvist (Grabben i graven bredivd og Så som i himmelen bl.a.), han er egentlig ikke så pen, men han er innmari pen alikevel: *Hehe*

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00095/michael-220307-38766_95274w.jpg

Og så Samuel Fröler da... *Sikle*

http://www.hemmetsjournal.se/upload/57017/fröler1.jpg

Men samuel er bare nydelig i _rollen_ som skärgårdsdoktorn ..

ikke egentlig lekker - så da tar du ham, mens jeg tar Michael :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så veldig mange sikleemner. Jeg synes Morten Harket er blitt mer sexy med åra da.

Hadde Morten hadde innsiden av hodet på samme planet som oss andre så hadde han kanskje vært litt sexy... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samuel er bare nydelig i _rollen_ som skärgårdsdoktorn ..

ikke egentlig lekker - så da tar du ham, mens jeg tar Michael :)

Ok, om jeg får Samuel med hvit frakk og stetoskop, evt. en av de fine ullgensrene han pleide å bruke i serien, så tar jeg ham tvert. *Sklir ned fra stolen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hadde Morten hadde innsiden av hodet på samme planet som oss andre så hadde han kanskje vært litt sexy... ;o)

Det er da fornøyelig å høre han bli intervjuet ;) Han er noe for seg selv, det er det ingen tvil om. Makan til svadaprat, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Dennis var med i Over stork og stein ja. :o) Var innstilt på Michael-frekvensen jeg.

Så da har du sett begge to nakne ;o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...