Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

Sild er ikke havets sølv når man er blitt tvangsföret på det i barndommen :(

Nei, det har du sikkert rett i :-) Men allikevel, så synes jeg sild kan smake mye bedre enn indrefilet, hvis det er tilberedt på den rettte måten. Men nå er vi jo over på matoppskrifter, og det var vel ikke meningen med denne tråden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jaggu vanskelig.

Kari Bremnes er ho over 45 tro?

Linn Stokke?

Mia Gundersen?

Claudia Scott?

Og ho som eg ikkje husker navnet på, kjent norsk modell så stod frem med et nydelig sjølporttrett etter ho hadde fjerna ett bryst på grunn av brystkreft.

Ser du klarte 5 norske uten å nøle.

Du da?

Jeg sa jo at det var vanskelig, og du kom der og masa om at jeg var kresen! Det var ikke fem norske jeg sa, men at jeg lett kunne finne fem kjendiser på verdensbasis. Det ble litt enklere sånn;)

Men ok, fem norske...Morten harket _ser_ veldig bra ut, men han er for out there til at jeg kan si at jeg ville kastet meg over ham. Bjørn Skagestad var dødssexy for ti år siden, men jeg synes ikke han er like sexy nå. Han var kanskje over 45 da? Kan han telle med, tror du?

Nå kom jeg på en. Jonas Gahr Støre! Åh, _han_ er sexy. Please, si at han er over 45....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det der var jaggu vanskelig.

Kari Bremnes er ho over 45 tro?

Linn Stokke?

Mia Gundersen?

Claudia Scott?

Og ho som eg ikkje husker navnet på, kjent norsk modell så stod frem med et nydelig sjølporttrett etter ho hadde fjerna ett bryst på grunn av brystkreft.

Ser du klarte 5 norske uten å nøle.

Du da?

Jeg tror mannen min ville vært enig med deg en plass her, og det er Claudia Scott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei, det har du sikkert rett i :-) Men allikevel, så synes jeg sild kan smake mye bedre enn indrefilet, hvis det er tilberedt på den rettte måten. Men nå er vi jo over på matoppskrifter, og det var vel ikke meningen med denne tråden:-)

Det har du rett i. Det er mannebein som skal diskuteres her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scarlett er født i 1984, så da er du langt yngre enn meg ;) Jeg som trodde jeg var yngre enn deg, he he.

Ahaaaa! Jeg er helt med. Eller ikke. *blond* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg sa jo at det var vanskelig, og du kom der og masa om at jeg var kresen! Det var ikke fem norske jeg sa, men at jeg lett kunne finne fem kjendiser på verdensbasis. Det ble litt enklere sånn;)

Men ok, fem norske...Morten harket _ser_ veldig bra ut, men han er for out there til at jeg kan si at jeg ville kastet meg over ham. Bjørn Skagestad var dødssexy for ti år siden, men jeg synes ikke han er like sexy nå. Han var kanskje over 45 da? Kan han telle med, tror du?

Nå kom jeg på en. Jonas Gahr Støre! Åh, _han_ er sexy. Please, si at han er over 45....?

''Nå kom jeg på en. Jonas Gahr Støre! Åh, _han_ er sexy. Please, si at han er over 45....?''

Der fant du mannen :)

Topp 3 så langt:

1. Jonas Gahr Støre

2. Erik Thorstvedt

3. Morten Harket

(Norske delikatesser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt:-) http://www.britfilms.tv/images/news/sean04.jpg

men ikke så verst som yngre heller :

http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/images/2007/08/16/sean_connery.jpg

Det var den 'mellomperioden' mlm James Bond og comeback'et som var ille

Dette bare bekrefter det jeg skrev i forrige innlegg. Han ble kjekkere jo eldre han ble :-) Sukk....Det første bildet du la inn sier jo sitt :-) Likte han ikke så godt som yngre, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i. Det er mannebein som skal diskuteres her :P

Ja, det var det :-) Herlig å kunne slå seg litt løs på dette området, innimellom :-)

Jeg synes Bono i U2 er litt sexy også. Og han er vel over 45 nå? Og Mark Knopfler i Dire Straits. Og hva med Bruce Springsteen? Nå løsner det skikkelig her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det var det :-) Herlig å kunne slå seg litt løs på dette området, innimellom :-)

Jeg synes Bono i U2 er litt sexy også. Og han er vel over 45 nå? Og Mark Knopfler i Dire Straits. Og hva med Bruce Springsteen? Nå løsner det skikkelig her :-)

Alle disse minner meg om tenårene. Jeg vet ikke hvem jeg liker best av dem. Det må bli Bruce Springsteen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mannen min ville vært enig med deg en plass her, og det er Claudia Scott.

Ho er like kjekk i virkeligheten, for ho blei eg presentert for av hennes daværende kjæreste (som eg "kjente") på Rockefeller en gang.

Ho er virkelig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo at det var vanskelig, og du kom der og masa om at jeg var kresen! Det var ikke fem norske jeg sa, men at jeg lett kunne finne fem kjendiser på verdensbasis. Det ble litt enklere sånn;)

Men ok, fem norske...Morten harket _ser_ veldig bra ut, men han er for out there til at jeg kan si at jeg ville kastet meg over ham. Bjørn Skagestad var dødssexy for ti år siden, men jeg synes ikke han er like sexy nå. Han var kanskje over 45 da? Kan han telle med, tror du?

Nå kom jeg på en. Jonas Gahr Støre! Åh, _han_ er sexy. Please, si at han er over 45....?

Det var 3!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse minner meg om tenårene. Jeg vet ikke hvem jeg liker best av dem. Det må bli Bruce Springsteen :)

Helt enig med deg :-) Bruce Springsteen er verdt å hvile øyenene på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det :-) Herlig å kunne slå seg litt løs på dette området, innimellom :-)

Jeg synes Bono i U2 er litt sexy også. Og han er vel over 45 nå? Og Mark Knopfler i Dire Straits. Og hva med Bruce Springsteen? Nå løsner det skikkelig her :-)

Mark Knopfler ?

Ja, nå tror eg det har løsna helt for deg ihvertfall...he.he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ho er like kjekk i virkeligheten, for ho blei eg presentert for av hennes daværende kjæreste (som eg "kjente") på Rockefeller en gang.

Ho er virkelig flott!

Mannen min har også truffet henne :)

Hva synes du om Dorthe Skappel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...