dt57 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er plaget med armene etter mangeårs arbeide. Jeg går på accupuntur som lindrer endel. Jeg driver også med litt øvelser på armene som hjelper noe. Føler som det ikke gir seg. Så sa Accupunktøren til meg har du undersøkt om at du i virkeligheten lider av Rematisme. Nei .sa jeg. Jeg har nettopp byttet fastlege og jeg skal bestille time hos han til uka. Jeg forsto som dette er en blodprøve som skal tas. Men hva er egentelig Rematisme. Jeg har hørt mye om det men vet ikke mer. Jeg blir snart 62 år og har ikke noen avtale. Så er det noen som kan gi meg et forslag til hjelp. Tore 0 Siter
Carwing Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Det er enkelt å finne informasjon om hva revmatisme er på nettet. Søk på kvasir, google eller annet søkested. Hva mener du med at du ikke har noen avtale? 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Det er enkelt å finne informasjon om hva revmatisme er på nettet. Søk på kvasir, google eller annet søkested. Hva mener du med at du ikke har noen avtale? Afp kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.