flowy Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Hei! Leste lenger ned her at crunches ikke har noen virkning. Det eneste som virker er å få vekk fettet på magen. Samtidig er det noen som sier at det ikke går an å punktslanke seg. Da er mitt spørsmål: Må man bare leve med magen da? Jeg er helt slank 170 cm og 64 kg. Men likevel så har jeg ganske mye mage helt øverst. Er det umulig for meg å bli kvitt denne, uten å slanke meg 15-20 kg? Blir veldig glad for svar, og gjerne også om hvordan jeg får vekk magen ved trening! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terigi Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Min erfaring er: Ved å trene en muskelgruppe, vil musklene "ete" av fettet i området, slik at man virker slankere. Ikke får panikk om vekta øker etter mye trening - det er musklene som veier mer enn fett. (Det er derfor man kan gå ned i vekt når man slutter å trene, musklene omdannes til fett igjen - og man ser "tykkere" ut enn da man veide mer.) Husk på å trene ryggen parallelt med magen! Musklene kan kun stramme, ikke strekke - det betyr at alle muskler har en annen muskel i "par" (som forside/bakside lår). For å få fin mage, må du derfor også trene ryggen, slik at du ikke blir lut (da henger magen enda mer!) En god holdning er "everything" - viktigere enn sixpack! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Min erfaring er: Ved å trene en muskelgruppe, vil musklene "ete" av fettet i området, slik at man virker slankere. Ikke får panikk om vekta øker etter mye trening - det er musklene som veier mer enn fett. (Det er derfor man kan gå ned i vekt når man slutter å trene, musklene omdannes til fett igjen - og man ser "tykkere" ut enn da man veide mer.) Husk på å trene ryggen parallelt med magen! Musklene kan kun stramme, ikke strekke - det betyr at alle muskler har en annen muskel i "par" (som forside/bakside lår). For å få fin mage, må du derfor også trene ryggen, slik at du ikke blir lut (da henger magen enda mer!) En god holdning er "everything" - viktigere enn sixpack! har du noen gode ryggøvelser å anbefalle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 22. juni 2001 Del Skrevet 22. juni 2001 Min erfaring er: Ved å trene en muskelgruppe, vil musklene "ete" av fettet i området, slik at man virker slankere. Ikke får panikk om vekta øker etter mye trening - det er musklene som veier mer enn fett. (Det er derfor man kan gå ned i vekt når man slutter å trene, musklene omdannes til fett igjen - og man ser "tykkere" ut enn da man veide mer.) Husk på å trene ryggen parallelt med magen! Musklene kan kun stramme, ikke strekke - det betyr at alle muskler har en annen muskel i "par" (som forside/bakside lår). For å få fin mage, må du derfor også trene ryggen, slik at du ikke blir lut (da henger magen enda mer!) En god holdning er "everything" - viktigere enn sixpack! Vil bare påpeke at crunches er en god mageøvelse og at muskler ikke kan bli omgjort til fett. Det som skjer er at når en trener så har en et visst inntak med kalorier for å opprettholde den energien som en forbrenner under trening. Når en da slutter å trene så vil en ofte spise den samme mengden som en spiste når en trente, men en bruker mindre energi. Dette gjør at en legger på seg. Mvh Jkt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Hei, bare tren. Og crunches, det er en meget bra mageøvelse. Slanking må til dersom det er kroppsfett som ligger på magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.