Gå til innhold

Hvordan nå målet?

Gjest Bliw

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er 80 kg og 166 cm høy. Jeg skal ned i vekt og har nylig startet å jobbe med saken. Jeg har tidligere gått på Grete Roede internettkurs og kan endel om dets prinsipper så jeg følger Grete Rodes opplegg. Men må si jeg føler meg en smule forvirret i "jungelen" av ulike typer "slanke opplegg". Men jeg regner med det er flere veier mot å nå sitt mål :-)

Etter påsken var det nesten pluss 2 kg, men nå er jeg kommet igang med en mye sunnere livsstil. Jeg spiser ca 5 måltider om dagen, ca 3 frukter, mye grønnt, drikker mye vann... Også har jeg begynt å trimme på ergometersykkel 40 minutter hver dag.

Må innrømme at det gjør noe med psyken når man føler at man klarer å leve sunnere.

Hvordan går det med dere der ute? Hvilke planer har du får å nå målet?

Mvh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, samme vekt og høyde her :-) På tide å ta seg i nakken og sette i gang. Har tidligere for noen år siden fulgt Libra sitt opplegg, med hell. Men endel år og enda et svangerskap har nok satt sine spor..;-( Tenkte jeg skulle prøve på egenhånd, følge Libra-prinsippene med 5 måltider om dagen, masse vann og fiber. Har også litt Fedon i bakhodet og prøver å kutte ned på brød/pasta/sukker, og prøver ut litt nye matretter med linser og kikerter. Synes det er veldig godt, men ungene er nok ikke like enige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, samme vekt og høyde her :-) På tide å ta seg i nakken og sette i gang. Har tidligere for noen år siden fulgt Libra sitt opplegg, med hell. Men endel år og enda et svangerskap har nok satt sine spor..;-( Tenkte jeg skulle prøve på egenhånd, følge Libra-prinsippene med 5 måltider om dagen, masse vann og fiber. Har også litt Fedon i bakhodet og prøver å kutte ned på brød/pasta/sukker, og prøver ut litt nye matretter med linser og kikerter. Synes det er veldig godt, men ungene er nok ikke like enige...

Takk for svar! Libra prinsippene virker veldig fornuftige! Jeg har også 2 svangerskap bak meg der kiloene virkelig begynte å komme på.... Nå forsvinner snøen her og da blir det lettere å komme seg ut på tur.

Det hadde vært fint å gå sommeren _litt_ lettere i møte?

Kanskje vi kan støtte og heie på hverandre litt underveis?:-)

Mvh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Libra prinsippene virker veldig fornuftige! Jeg har også 2 svangerskap bak meg der kiloene virkelig begynte å komme på.... Nå forsvinner snøen her og da blir det lettere å komme seg ut på tur.

Det hadde vært fint å gå sommeren _litt_ lettere i møte?

Kanskje vi kan støtte og heie på hverandre litt underveis?:-)

Mvh:

Ja det hadde vært kjekt med litt "drahjelp" og er gjerne med på å heie fram. Har tenkt å hive meg på tråden her på dol "uten en tråd" - forplikter litt når man må rapportere.

Libra fungerte bra for meg sist - gikk ned 10 kg i løpet av et 8-ukers kurs. Feilen jeg gjorde var å skli tilbake til gamle synder etterpå, og med årene baller det fort på seg.. :-( Men nå er det nok - målet er å komme tilbake til rundt 60.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...