Nedia Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg bare lurer på hva ei jente på 25 år som er 164cm burde veie sånn ca.... på forhånd:takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Om du ligger mellom 55 og 67 kilo har du en bmi mellom 20-25 som er normalområdet i alle fall. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei Nedia :-) Jeg husker deg fra "langt tilbake" og blir usikker på om jeg skal svare på spørsmålene dine om vekt og om sultdempende tiltak, siden jeg ikke vet om du fortsatt sliter med en spiseforstyrrelse eller ikke. Synes det ville være fint om du sa noe om hvorvidt du er på dette forumet fordi du har et reelt behov for å gå ned i vekt etc, eller om du primært er her fordi dol ikke lenger har et forum for sf. Uansett, så håper jeg du har det mest mulig ok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.