Gjest endelig litt ned Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 har tenkt og kvitte meg med noen kg og hadde tenkt og begynne nå etter påske.. i går kveld gikk jeg på vekta og oppdaget att jeg har gått ned 3 kg i påsken.. jeg ble så glad og føler att jeg ble mer mottivert nå. kanskje jeg skal prøve og avgi rapport her 1 gang i uka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Grattis : ) Prøver på den samme jeg også,vil ned i kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så moro! Du er hjertelig velkommen på tråden vår som går hver fredag - eller ellers om du heller vil det. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sahoda Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Oi 3 kilo er jo suverent Fortsett sånn og titt inn her og avgi rapport, hvis det motoverer deg ekstra Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.