Gå til innhold

phase 2 karbo blokker

pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sahoda

Det er godt mulig den kan være verdt et forsøk, jeg har ikke selv prøvd den. Da jeg ikke er tilhenger av slike produkter, for vekten øker på igjen så fort man skal klare seg uten. Vektnedgang med varig effekt krever vedvarende endring i livsstil.

Hva med et sunt kosthold, hyppige måltider, lite sukker, mye vann, frukt og grønt og trening? Det gjør jo susen og du klarer fint og gå ned en halv kilo i uka hvis du har full fokus på det :) Og da kan du gå neste sommer i møte uten og behøve og tenke vektnedgang :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig den kan være verdt et forsøk, jeg har ikke selv prøvd den. Da jeg ikke er tilhenger av slike produkter, for vekten øker på igjen så fort man skal klare seg uten. Vektnedgang med varig effekt krever vedvarende endring i livsstil.

Hva med et sunt kosthold, hyppige måltider, lite sukker, mye vann, frukt og grønt og trening? Det gjør jo susen og du klarer fint og gå ned en halv kilo i uka hvis du har full fokus på det :) Og da kan du gå neste sommer i møte uten og behøve og tenke vektnedgang :) Lykke til!

''Hva med et sunt kosthold, hyppige måltider, lite sukker, mye vann, frukt og grønt og trening?''

Jeg kan klart drikke mere vann og spise hyppigere, men treningen er ikke så enkel å få til for meg. Det er nok pga min lite aktive hverdag at jeg har de kiloene jeg ønsker å bli kvitt. Tror jeg vil prøve disse jeg. Ser om det har noen virkning på første boks, om ikke så får jeg stå over :) *tenke-tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo November

Hei!

Jeg var med i Naturkost Ruis forsøkspanel da de lanserte dette produktet og merket overhodet ingen effekt av det. Brukte det over en periode på flere måneder. Tilhører de som har prøvd "alle" sånne pillekurer men har blitt like skuffet hver gang. Skulle heller kjøpt meg et treningsapparat for alle de pengene jeg har brukt på ineffektive piller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var med i Naturkost Ruis forsøkspanel da de lanserte dette produktet og merket overhodet ingen effekt av det. Brukte det over en periode på flere måneder. Tilhører de som har prøvd "alle" sånne pillekurer men har blitt like skuffet hver gang. Skulle heller kjøpt meg et treningsapparat for alle de pengene jeg har brukt på ineffektive piller....

huffda så kjedelig å ikke ha nytte av noen slike produkter. Hm, ja du får satse på et apparat heller. Takk for svar :) Ble litt skeptisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ei på jobben til moren min hadde faktisk brukt disse, husker ikke over hvor lang tid, men hu gikk ned 9 kg uten å gjøre annet enn å ta disse tablettene. Jeg har også prøvd, men klarer aldri å ta de til alle måltid så resultatet blir deretter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei på jobben til moren min hadde faktisk brukt disse, husker ikke over hvor lang tid, men hu gikk ned 9 kg uten å gjøre annet enn å ta disse tablettene. Jeg har også prøvd, men klarer aldri å ta de til alle måltid så resultatet blir deretter :o)

ok :) Ja det er jo det som er et problem, det å plutselig huske på å ta dem. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sahoda

''Hva med et sunt kosthold, hyppige måltider, lite sukker, mye vann, frukt og grønt og trening?''

Jeg kan klart drikke mere vann og spise hyppigere, men treningen er ikke så enkel å få til for meg. Det er nok pga min lite aktive hverdag at jeg har de kiloene jeg ønsker å bli kvitt. Tror jeg vil prøve disse jeg. Ser om det har noen virkning på første boks, om ikke så får jeg stå over :) *tenke-tenke*

Det er selvsagt helt opp til deg - men hva hindrer deg i og være aktiv?

Du, som jeg vet vel at nettopp dette er din viktigste investering i egen helse og kiloene forsvinner som en bonus :) Det hjelper ikke og se slank ut - hvis "innsiden" er i forfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

illuminatum

Hvorfor er trening ikke for deg?

Føler at det blir en situasjon lignende dette:

Huset brenner og det er litt langt til vann. Kanskje det hjelper å tisse på det?

Litt flåsete sagt, men et aktivitetsnivå der en blir litt anpusten og varm noen ganger i uka er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er trening ikke for deg?

Føler at det blir en situasjon lignende dette:

Huset brenner og det er litt langt til vann. Kanskje det hjelper å tisse på det?

Litt flåsete sagt, men et aktivitetsnivå der en blir litt anpusten og varm noen ganger i uka er nødvendig.

Jeg trener, men begrenset pga sykdom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

illuminatum

Jeg trener, men begrenset pga sykdom :)

Trening er ikke bare styrkeløft.

Om en har sykdom kan en finne på andre ting.

For noen er Tai Chi løsningen, andre går bare turer i skog og mark, noen sykler (inne eller ute), noen svømmer, etc......

Selv om du er syk må det da være noe du kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er ikke bare styrkeløft.

Om en har sykdom kan en finne på andre ting.

For noen er Tai Chi løsningen, andre går bare turer i skog og mark, noen sykler (inne eller ute), noen svømmer, etc......

Selv om du er syk må det da være noe du kan gjøre?

Styrkeløft har jeg aldri drevet med. Jeg har en trimsykkel som jeg bruker i korte perioder, jeg gjør husarbeid når jeg klarer. Kan ikke gå turer pga nakken (hvert skritt kjennes i nakken).

Men det er ikke trening jeg spør om her :) Og om jeg må ha de kiloene så er det ingen krise. Var bare nyskjerrig på dette produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...