Gå til innhold

Frusterte fruer sesong 4

Anbefalte innlegg

Gjest en stor fan
Skrevet

Hei! Er det noen som har fått til å laste ned (vet dette ikke er helt lovlig, men er jo så spennende!) episoder fra frustrerte fruer etter episode 10 (sesong 4)? Har prøvd det i flere uker nå, men finner ikke så mye. Vet jo at de hadde en streik som forsinka at det blei laga så mange episoder, men de må vel ha spilt inn hele sesongen ferdi før de kan spille den på tv, så det må vel være mulig å finne den noen steds?? Håper noen kan hjelpe meg med dette, jeg er helt hekta!

Skrevet

Bare litt sånn på sidelinja - håper virkelig det er streiken som er årsak til den elendige kvaliteten på disse nye episodene... Jeg er så skuffa over det som hittil er sendt på tv2... :-(

Gjest en stor fan
Skrevet

Bare litt sånn på sidelinja - håper virkelig det er streiken som er årsak til den elendige kvaliteten på disse nye episodene... Jeg er så skuffa over det som hittil er sendt på tv2... :-(

Men gled deg - det blir bedre!! Satt med hjertebank og grein under den siste episoden jeg så, jeg!! Derfor jeg så gjerne vil se fortsettelsen..!

Excelsion 2
Skrevet

Det er bare 12 episoder i sesong 4.

Episode 11 kommer på luften 12 April i USA, og nr 12 kommer 20'ende April.

Så du får bare vente :)

De har hatt over 3 mnd pause nå!

Skrevet

Hvor langt er vi komt her i Norge da?

Skrevet

Hvor langt er vi komt her i Norge da?

tror det var episode 8 her i dag? Kan de stemme? Da er det jo bare 2 uker å vente isåfall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...