Gjest en stor fan Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hei! Er det noen som har fått til å laste ned (vet dette ikke er helt lovlig, men er jo så spennende!) episoder fra frustrerte fruer etter episode 10 (sesong 4)? Har prøvd det i flere uker nå, men finner ikke så mye. Vet jo at de hadde en streik som forsinka at det blei laga så mange episoder, men de må vel ha spilt inn hele sesongen ferdi før de kan spille den på tv, så det må vel være mulig å finne den noen steds?? Håper noen kan hjelpe meg med dette, jeg er helt hekta! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Bare litt sånn på sidelinja - håper virkelig det er streiken som er årsak til den elendige kvaliteten på disse nye episodene... Jeg er så skuffa over det som hittil er sendt på tv2... :-( 0 Siter
Gjest en stor fan Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Bare litt sånn på sidelinja - håper virkelig det er streiken som er årsak til den elendige kvaliteten på disse nye episodene... Jeg er så skuffa over det som hittil er sendt på tv2... :-( Men gled deg - det blir bedre!! Satt med hjertebank og grein under den siste episoden jeg så, jeg!! Derfor jeg så gjerne vil se fortsettelsen..! 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Det er bare 12 episoder i sesong 4. Episode 11 kommer på luften 12 April i USA, og nr 12 kommer 20'ende April. Så du får bare vente De har hatt over 3 mnd pause nå! 0 Siter
mirami Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hvor langt er vi komt her i Norge da? tror det var episode 8 her i dag? Kan de stemme? Da er det jo bare 2 uker å vente isåfall:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.