Gå til innhold

Rulleski vs rulleskøyter

cathlin

Anbefalte innlegg

Tenker på å investere i enten rulleskøyter- eller ski til våren. Tror rulleskøyter er billigere, så jeg heller mot det, men lurer på om jeg taper mye treningseffekt ved å velge det fremfor rulleski?

Har en halvveis plan om å prøve skøyteski neste skisesesong eller kanskje neste etter der, og det har jeg hørt tar ganske lang tid å trene seg opp til. (Men det er greit å ha et langsiktig mål).

Forestiller meg også at rulleski er vanskeligere å gå på en skøyter. Er det noen her som går på rulleski?

Jeg vil rul(l)e!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen av dere som går på rulleski?:-) Jeg trodde rulleski var en del av det gode trenings-liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen av dere som går på rulleski?:-) Jeg trodde rulleski var en del av det gode trenings-liv.

Ski hører vinteren til. Rulleski er for fantaster. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ski hører vinteren til. Rulleski er for fantaster. ;o)

Jeg som tenkte at det sikkert var mange i rulleskimiljøet her på dol! Jaja. Nei, kanskje jeg går for rulleskøyter i stedet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å skøyte denne sesongen, og syntes ikke det var så vanskelig som jeg hadde forestilt meg. Tror ikke du trenger å trene på rulleski for å få til skøyting neste skisesong.

Tror jeg hadde gått for rulleskøyter og ikke rulleski hvis jeg var deg, men du kan jo ta en tur ned til supersportsbutikkenhvordevetaltsomerverdtåviteomski og høre med dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å skøyte denne sesongen, og syntes ikke det var så vanskelig som jeg hadde forestilt meg. Tror ikke du trenger å trene på rulleski for å få til skøyting neste skisesong.

Tror jeg hadde gått for rulleskøyter og ikke rulleski hvis jeg var deg, men du kan jo ta en tur ned til supersportsbutikkenhvordevetaltsomerverdtåviteomski og høre med dem :-)

Ok.

Jeg bruker å plumpe ut med så mange dumme spørsmål i supersportsbutikken..., men jeg kan gå å se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.

Jeg bruker å plumpe ut med så mange dumme spørsmål i supersportsbutikken..., men jeg kan gå å se:-)

Men det er ingen grenser for hva de er villige til å diskutere i den butikken. Av og til nekter de meg til og med å kjøpe ting de mener jeg ikke har bruk for... i allefall sånn omtrent nekter meg det...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ingen grenser for hva de er villige til å diskutere i den butikken. Av og til nekter de meg til og med å kjøpe ting de mener jeg ikke har bruk for... i allefall sånn omtrent nekter meg det...*s*

Det er bra at noen tar litt ansvar i forhold til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...