cathlin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tenker på å investere i enten rulleskøyter- eller ski til våren. Tror rulleskøyter er billigere, så jeg heller mot det, men lurer på om jeg taper mye treningseffekt ved å velge det fremfor rulleski? Har en halvveis plan om å prøve skøyteski neste skisesesong eller kanskje neste etter der, og det har jeg hørt tar ganske lang tid å trene seg opp til. (Men det er greit å ha et langsiktig mål). Forestiller meg også at rulleski er vanskeligere å gå på en skøyter. Er det noen her som går på rulleski? Jeg vil rul(l)e!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Er det virkelig ingen av dere som går på rulleski?:-) Jeg trodde rulleski var en del av det gode trenings-liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det virkelig ingen av dere som går på rulleski?:-) Jeg trodde rulleski var en del av det gode trenings-liv. Ski hører vinteren til. Rulleski er for fantaster. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ski hører vinteren til. Rulleski er for fantaster. ;o) Jeg som tenkte at det sikkert var mange i rulleskimiljøet her på dol! Jaja. Nei, kanskje jeg går for rulleskøyter i stedet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har begynt å skøyte denne sesongen, og syntes ikke det var så vanskelig som jeg hadde forestilt meg. Tror ikke du trenger å trene på rulleski for å få til skøyting neste skisesong. Tror jeg hadde gått for rulleskøyter og ikke rulleski hvis jeg var deg, men du kan jo ta en tur ned til supersportsbutikkenhvordevetaltsomerverdtåviteomski og høre med dem :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har begynt å skøyte denne sesongen, og syntes ikke det var så vanskelig som jeg hadde forestilt meg. Tror ikke du trenger å trene på rulleski for å få til skøyting neste skisesong. Tror jeg hadde gått for rulleskøyter og ikke rulleski hvis jeg var deg, men du kan jo ta en tur ned til supersportsbutikkenhvordevetaltsomerverdtåviteomski og høre med dem :-) Ok. Jeg bruker å plumpe ut med så mange dumme spørsmål i supersportsbutikken..., men jeg kan gå å se:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ok. Jeg bruker å plumpe ut med så mange dumme spørsmål i supersportsbutikken..., men jeg kan gå å se:-) Men det er ingen grenser for hva de er villige til å diskutere i den butikken. Av og til nekter de meg til og med å kjøpe ting de mener jeg ikke har bruk for... i allefall sånn omtrent nekter meg det...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Men det er ingen grenser for hva de er villige til å diskutere i den butikken. Av og til nekter de meg til og med å kjøpe ting de mener jeg ikke har bruk for... i allefall sånn omtrent nekter meg det...*s* Det er bra at noen tar litt ansvar i forhold til deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.