Lillemus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, så var vi her igjen da... | Torsdag og lørdag - 1 mil på trimsykkelen, perset meg selv med 3 og nesten 3,5 min på mila da! Nei - skjerpings! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Uff, denne uka har jeg heller ikke spesielt mye å skryte av. Mandag og tirsdag 2 timer i slalombakken Onsdag 20 minutter på elipsemaskinen Fredag 15 minutter på elipsemaskinen. (Neste uke skal jeg komme sterkere tilbake) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Mandag: Svømmehallen med barna. Lek i vannet + ca. 400m svømming. Torsdag: Skitrening med barna. Var ganske aktiv jeg også og skøytet en god del i motbakke. Såpass at jeg var litt støl i armer og hofter på fredag. Fredag: 1 time friskis&svettis I dag hadde jeg tenkt meg på joggetur, men det pøsregner og er sørpeføre, så jeg feiga ut.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke noe trening på meg denne uka - har hatt vondt i ryggen :-( Men jeg har lekt mye med ungene i snøen - mandag, tirsdag, onsdag + hoppet litt tau nå i helga :-) Hadde vært deilig å få til noe svømming denne uka - sikkert godt for ryggen min! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 én joggetur på en knapp time to hele dager i slalombakken (barnetempo) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En times rask gange x 3 den uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.