Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

3

• hidi, the scorpion

3

• mariaflyfly

2

• Bookworm

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Når ungene klirrer på noe bare for å klirre - f.eks. trykker opp og ned dørhåndtaket, eller dunker beinet inn til stolen, eller klirrer gaffelen inntil tallerkenen, bare for å irritere - ja da blir jeg irritert!

Skrevet

folk som trenger seg på buss/t-bane/tog osv... før de som skal av har gått av! Utrooolig irriterende

bilen foran deg kjører 10 km under fatsgrensen helt til du endelig skal kjøre forbi, da øker de farten et lite strekke, også tilbake til samme treeege farten.

Skrevet

folk som snakker i mobilen på bussen. jeg klarer ikke å lavære å lytte, da det ellers er helt stille på bussen

at folk alltid skal ringe meg når jeg dupper av på sofan, og at jeg aldri klarer å skru av lyden på tlf

Skrevet

Forstyrrelser når jeg egentlig skal sove er det som irriterer meg mest. Spesielt når jeg har anledning til å sove lenger enn vanlig om morgenen og noen begynner med snøfreser, hammer eller noe "rett utenfor" vinduet.

Gjest mallet
Skrevet

Å ta bussen i rushtiden. Får spader av så mye folk på ett sted, og uansett hvor man står og hvor man skal av så er det noen som står i veien for deg og du står i veien for noen andre.

mariaflyfly
Skrevet

Rasister.

Og besserwissere. Dumme mennesker, gneldrebikkjer, naboen min, dårlig vær, ei irriterende kollega, å betale regninger, Oslo Sporveier, kirkeklokker på søndagsmorran, å stå i kø, ungebråk når jeg er sliten, Amy Winehouse på radioen, å måtte måke snø, og Nigella Lawson på tv som blir fetere og fetere i takt med at hun baker sjokoladekake for 900. gang.

Ja, jeg er en irritabel person.

Gjest Angela26
Skrevet

À stà i kò nàr den er laaang. (venting)

Valenciansk ( de kan jo bare nòye seg med spansk!)

Trafikken her

Bedre- vitere

Klaer som mà strykes

Arroganse

At jeg utsetter ting, og mye mer.

Skrevet

À stà i kò nàr den er laaang. (venting)

Valenciansk ( de kan jo bare nòye seg med spansk!)

Trafikken her

Bedre- vitere

Klaer som mà strykes

Arroganse

At jeg utsetter ting, og mye mer.

Hå, jeg elsker å stryke klær, kanskje fordi det er en av de få huslige sysler jeg fortsatt klarer å gjøre:-) (og derfor har jeg blitt pinlig nøye).

Skrevet

Rasister.

Og besserwissere. Dumme mennesker, gneldrebikkjer, naboen min, dårlig vær, ei irriterende kollega, å betale regninger, Oslo Sporveier, kirkeklokker på søndagsmorran, å stå i kø, ungebråk når jeg er sliten, Amy Winehouse på radioen, å måtte måke snø, og Nigella Lawson på tv som blir fetere og fetere i takt med at hun baker sjokoladekake for 900. gang.

Ja, jeg er en irritabel person.

-ler- Du høres litt ut som meg ;)

Skrevet

Religiøse mennesker som står på gaten og tvinger seg på oss som prøver å gå forbi, fordi de gjerne vil vise deg den nyeste brosjyren som selger Jesus til høystbydende. Reklamer med teite jenter som kaster på håret for å vise hvor glansfullt det er. "Kunstneriske" parfyme-reklamer. Nikotinplastre som faller av i dusjen (prøver å slutte og røyke, ja...). Telefonselgere som ringer to ganger og legger på, fjorten ganger om dagen. Klovner. Noddy. Barnefilmer som jeg må se tretti ganger på rad, fordi sønnen min elsker de. Snø når våren var så godt i gang.

Listen er lang. Men heldigvis er det enda flere ting som gjør meg glad :)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg tror jeg er en roligere person enn mange andre her inne, utrolig nok! :-)

Det er ikke så veldig mye som irriterer meg, jeg bruker ikke energi på å irritere meg over ting jeg ikke får gjort noe med. Som været, eller forsinket kollektivtrafikk, eller bjeffende hunder.

Det som kan irritere meg, er når folk sniker og presser i heiskø i alpinbakken, slik at jeg og barnet mitt blir skilt og jeg må lage et helvetes sirkus for å få til gjenforening. Samtidig får jeg jo ut irritasjonen, da, for de som sniker blir jo gjort oppmerksom på hva de driver med.

Det er sikkert noe mer som irriterer også, men jeg kan liksom ikke komme på noe særlig i farten...

Skrevet

Folk som kjører med tåkelysene på hele dagen, uansett værforhold. Er det tøft? I går fikk jeg (igjen) en sånn bak meg. Jeg skudde på tåkelyset bak, og da begynte han å blinke med lysene sine for å varsle meg? Hvor dum kan man bli?

Mista nikket
Skrevet

Akkurat her og nå er det ikke noe spesiellt som irriterer meg bortsett fra kulde, snø og vinter.+ biler på bensinstasjoner som parkerer foran pumpene og føreren går inn og handler og tipper og setter seg ned for å spise pølser og jeg har det travelt og trenger bensin + dopapir som blir revet skjevt, dvs at det er dobbelt og det henger igjen på rullen så et par ark blir enkle. Vanskelig og skrive for å forklare, men er irriterende for meg.

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Neglebitere!! Lyden går gjennom marg og bein:-(

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Misforståelser.. Spesiellt visst du skal oppklare noe i forhold til trangsynte folk..

Gjest Shira :o)
Skrevet

Når folk bryter avtaler uten og gi beskjed. Lover en ting, for å så ikke gjøre det.

Da har de null respekt for min tid, og det irriterer meg grenseløst.

Jeg respekterer folk så mye at jeg gir beskjed om det blir endringer.

Skrevet

At jeg er så treg med å få ut søppel fra kjøkkenet, og at jeg av og til glemmer å få dunkene ut til veien slik at de blir tømt. (må dra dem vel 80meter ned til veikryss)

Som prust sier med dunkelyder, og krastling med papirer/chipsposer mm. Jeg spør da om det er nødvendig å lage den unødvendige lyden....

Om jeg har en riktig dårlig dag, så kan det meste irritere (som f.eks når noen begynner på ny toalettrull og ikke bytter ut tom rull og henge ny på plass), men stort sett slipper jeg de dagene :)

Gjest ViViola
Skrevet

Folk som kjører med tåkelysene på hele dagen, uansett værforhold. Er det tøft? I går fikk jeg (igjen) en sånn bak meg. Jeg skudde på tåkelyset bak, og da begynte han å blinke med lysene sine for å varsle meg? Hvor dum kan man bli?

Du skal vel ikke ha på tåkelysene når du har en bil rett bak deg. Tåkelysene er ment å ha på når du kjører mer alene på veien, slik at biler som kommer bakfra ser deg i litt bedre tid enn akkurat når de tar deg igjen.

Når du har fått en "opp i rumpa" som slukker du lysene igjen. Det er slitsomt å kjøre bak noen som har på tåkelyset.

Skrevet

Folk som snakker høyt

Folk som går sakte

Folk som må oppi ansiktet på deg når de snakker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...