Gå til innhold

Hvor mange pc\er har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Kanskje noe å ha i sofaen, og bruke både til surfing og til iTunes koplet til stereoen?

Ja, jeg har ikke noe problemer med å se for meg meg selv i sofaen med en slik nett liten PC...;-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Debra-irl

4

• birdie

2

• candyqueen_83

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo, men trenger han forsvinne på rommet sitt av den grunn? Husk at med bare ett barn er det like stille i en stue som på et soverom;-) Og vi har flere stuer, så null problem:-)

"Husk at med bare ett barn er det like stille i en stue som på et soverom;-)"

Åja, det er det nemlig ikke hos oss;o)

Med 8 år mellom mellomste og minste, trodde jeg at vi skulle unngå søskenkrangling, men neida.

Lenge fikk den mellomste skylden fordi han var størst, men nå har jeg oppdaget at hun yngste er en utspekulert, slu, liten rabbagast. Hun ser så søt og uskyldig ut, men etter å ha fulgt med litt når hun trodde seg usett, fant jeg ut at hun er langt i fra uskyldig nei:)

Skrevet

"Husk at med bare ett barn er det like stille i en stue som på et soverom;-)"

Åja, det er det nemlig ikke hos oss;o)

Med 8 år mellom mellomste og minste, trodde jeg at vi skulle unngå søskenkrangling, men neida.

Lenge fikk den mellomste skylden fordi han var størst, men nå har jeg oppdaget at hun yngste er en utspekulert, slu, liten rabbagast. Hun ser så søt og uskyldig ut, men etter å ha fulgt med litt når hun trodde seg usett, fant jeg ut at hun er langt i fra uskyldig nei:)

*he he*

Skrevet

Vi har 4 pc'er.

3 stasjonære og en bærbar. De er satt opp i nettverk, så vi bruker dem litt om hverandre.

Skrevet

4 personer, en stasjonær, 2 bærbare private og en bærbar som tilhører jobben...

Skrevet

Vi har 7 stk., og er 4 i fam. 3 bærbare, og 4 stasjonære. Alle blir brukt. 3 av maskinene er Mac, og de er mest i bruk.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, det krever nok at man har vanlig PC i tillegg. Men den nette lille størrelsen samt at den er klar til bruk på 1 minutt gjør den veldig aktuell som "Pc on the go".

Man kan kjøpe den fra utlandet allerede nå, men jeg vil helst ha norsk tatstatur pluss helst kjøpe den her slik at jeg har noen å spørre samt lese "anmeldelsene" av den når den kommer. Jeg har verken nok kunnskaper eller den helt store interessen til å være "foregangsperson" når det gjelder ny teknologi;-)

Hm, nå ble jeg interessert. Jeg er egentlig litt ute etter en veldig enkel og grei sånn "on the go"-PC, som ekstraløsning. Skal følge med.

Skrevet

2 voksne, ett barn, én stasjonær PC!

Som forørvig barnet bruker desidert mest. Og det var nettopp derfor vi kjøpte stasjonær for at han ikke skal forsvinne inn på rommet sitt el lign med den.

Men jeg tar med ofte laptop hjem fra jobb og bruker den til nettsurfing etc. Jeg går egentlig og venter på at _denne_ skal komme til salgs i Norge;.-):

http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/11/eee-pc-1.jpeg

SÅNN skal jeg ha!!! Midt i blinken for meg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi har en stasjonær og en bærbar mac, og en bærbar pc. To voksne og to barn. Ungene er ikke så store ennå, så de må pent innordne seg. Og uansett er de bærbare maskinene jobbmaskinene våre, så der vil de aldri få boltre seg fritt.

Skrevet

Hm, nå ble jeg interessert. Jeg er egentlig litt ute etter en veldig enkel og grei sånn "on the go"-PC, som ekstraløsning. Skal følge med.

*S*

Jeg kom over dette by accident på slutten av fjoråret, og da var det varslet at den skulle komme til salgs i Norge i "første kvartal" i 2008, men hittil har vi jo ikke sett snurten av den.....;-)

Vi får holde hverandre gjensidig oppdatert:-)

Gjest engang nerd :)
Skrevet

1 voksen

To bærbare og en stasjonær. Jeg må sjelden stå i kø ;-p

Skrevet

SÅNN skal jeg ha!!! Midt i blinken for meg.

Ikke sant?! :-)

Skrevet

Ikke sant?! :-)

Vet du når den kommer til Norge? Da går vel prisen kraftig opp også da? Håpe hååpe at de klarer å holde den på 3000....

Gjest Kayia
Skrevet

Her er forresten en test fra ne som har kjøpt den på ebay:

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862272

Ah, suverent tips morsan! Driver pr i dag og drasser laptop mellom hjem og jobb (går bare 10- 15 min da), podens er så full av virus til enhver tid at den er lite fristende å gjøre noe som helst og iallefall ikke arbeidskataloger på den! ;)

Jobber ofte på relativt midre dokumenter hjemme, og de kan jo sendes til jobb via epost. Denne vil jo være perfekt for både for litt småjobbing og surfing! :D

Skrevet

Vet du når den kommer til Norge? Da går vel prisen kraftig opp også da? Håpe hååpe at de klarer å holde den på 3000....

Aner ikke - sist jeg leste om det ble det sagt "første kvartal" eller april, men har ikke funnet noen nyere artikler eller omtaler som gir nøyaktig lanseringsdato.

Vedr pris: Har lest at prisen i USA tilsvarer NOK 2100, men vi må vel anta at den blir adskillig dyrere i Norge....;-) Men 3000 er jo nesten 50% økning, så vi kan jo håpe at de ikke blir noe voldsomt mye mer enn det.

Skrevet

Ah, suverent tips morsan! Driver pr i dag og drasser laptop mellom hjem og jobb (går bare 10- 15 min da), podens er så full av virus til enhver tid at den er lite fristende å gjøre noe som helst og iallefall ikke arbeidskataloger på den! ;)

Jobber ofte på relativt midre dokumenter hjemme, og de kan jo sendes til jobb via epost. Denne vil jo være perfekt for både for litt småjobbing og surfing! :D

:-)

Bare for ordens skyld, slik at jeg ikke blir sletta for ulovlig reklamevirksomhet *he he* så må jeg si at jeg har _ingen_ forbindelse med dette produktet!! ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

:-)

Bare for ordens skyld, slik at jeg ikke blir sletta for ulovlig reklamevirksomhet *he he* så må jeg si at jeg har _ingen_ forbindelse med dette produktet!! ;-)

Tenkte jeg ikke på engang - i mitt hode er jo du adm.dir i Finn.no!

:D

Skrevet

Tenkte jeg ikke på engang - i mitt hode er jo du adm.dir i Finn.no!

:D

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...