Gå til innhold

Hvor mange pc\er har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 6 i familien, har 6 stasjonære pc'er av varierende alder og oppsett, 3 bærbare, 1-2 jobb-pc'er (bærbare).

I tillegg har vi to "dinosaurer": en i "snikkarboda/røykjestova" til å legge kabal på, samt en gamling i garasjen, som faktisk har internettilkobling. Dessuten har "vi" en del halvferdige prosjekter og reparasjonsprosjekter. Mann sin hobby.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Debra-irl

4

• birdie

2

• candyqueen_83

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*knegg*

Og det er SLIK vi finner ut om den har kommet til landet eller ikke- morsan har full oversikt på finn.no, og således....

Skrevet

Og det er SLIK vi finner ut om den har kommet til landet eller ikke- morsan har full oversikt på finn.no, og således....

;-)

Men på finn er det stort sett brukte ting, da;-)

Skrevet

Regner med du har provisjon av salget:

http://www.finn.no/finn/bap/all/result

Ja, selvsagt, men problemet er at jeg må reise rundt til hver enkelt selv og hente provisjonen! Så med bare 1,5% provisjon når Magda i Sykkylven selger en rammemadrass til kr 600, blir det et rent underskuddsforetagende! :-(

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fire personer, tre datamaskiner. Og mor har førsteretten (studerer via internett). Far i huset er lite interessert, men bruker den til nettbank og slikt.

Skrevet

Vi har en PC hjemme, men både mannen min og jeg har jobb PC vi har med hjem innimellom (gidder ikke hver dag!). PCen vi har er stasjonær, og poden på snart 9 har nettopp oppdaget at det finnes spillsider på internett (123spill.no, f.eks) - så han liker å spille litt etter han er kommet hjem fra skolen.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, selvsagt, men problemet er at jeg må reise rundt til hver enkelt selv og hente provisjonen! Så med bare 1,5% provisjon når Magda i Sykkylven selger en rammemadrass til kr 600, blir det et rent underskuddsforetagende! :-(

For ikke å snakke om når du skal hente de 38 ørene du tjener ved salg av de pent brukte shampoflaskene :/.

Gjest Elextra
Skrevet

Sukk, linken min virket ikke i forrige innlegg - mente å peke til eee-pc'ene jeg fant hos deg (på finn.no).

Skrevet

Vi her 4 i huset ( 2 voksne,2 barn(6 og 1,5 år)

Jeg har egen bærbar,2 bruker alle sammen utenom han på 1,5 år og den 4 pc blir bare brukt som server.

Skrevet

For ikke å snakke om når du skal hente de 38 ørene du tjener ved salg av de pent brukte shampoflaskene :/.

;-)

Skrevet

Vi er også 5 i familien og har en stasjonær pc og tre bærbare. Vi har en fjerde bærbar som hangler og som muligens jenta mi på ti får ha til spill/msn om vi får ordnet den. Nå "låner" hun en av maskinene av meg eller gubben. Jeg har altfor mye tilgang til data :)

Skrevet

Sukk, linken min virket ikke i forrige innlegg - mente å peke til eee-pc'ene jeg fant hos deg (på finn.no).

OK:-) Det var slike til salgs på finn, altså? Her har jeg nok sovet i timen!!!!

Skrevet

Vi har to stasjonære og en bærbar fordelt på to personer.

Gjest Elextra
Skrevet

OK:-) Det var slike til salgs på finn, altså? Her har jeg nok sovet i timen!!!!

Har ikke studert tilbudet, men antar det da gjelder maskiner kjøpt i utlandet, med utenlandsk tastatur etc.

Skrevet

Har ikke studert tilbudet, men antar det da gjelder maskiner kjøpt i utlandet, med utenlandsk tastatur etc.

Sikkert:-)

candyqueen_83
Skrevet

Vi er bare to stykker, og deler en laptop.

candyqueen_83
Skrevet

Vi er 6 i familien, har 6 stasjonære pc'er av varierende alder og oppsett, 3 bærbare, 1-2 jobb-pc'er (bærbare).

I tillegg har vi to "dinosaurer": en i "snikkarboda/røykjestova" til å legge kabal på, samt en gamling i garasjen, som faktisk har internettilkobling. Dessuten har "vi" en del halvferdige prosjekter og reparasjonsprosjekter. Mann sin hobby.

6 stasjonære? Stort hus eller? :o)

Skrevet

*host* sju pc-er på tre personer.. og den tredje personen er ikke kommet i pc-alder ennå. Tre av dem er jobbmaskiner, så de teller ikke helt. Og så er det to laptoper og to stasjonære. Men jeg har lyst på ny laptop.

Gjest Mamma jeg og
Skrevet

Minsten på 11 har en stasjonær, største på 14 har en stasjonær og en gammel bærbar, far har en bærbar.

Jeg har ikke siden jeg driver og leter etter "rette" pc`n for tiden (solgte den jeg hadde) Så det blir en på meg etterhvert.

Så vurderer jeg å gi 14 åringen en bærbar spillepc til konfirmasjonen, så da blir det muligens en til der også

:)

Og når det gjelder "hva gjør vel ikke en mor" ........I know all about it ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...