Elbereth Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi er 6 i familien, har 6 stasjonære pc'er av varierende alder og oppsett, 3 bærbare, 1-2 jobb-pc'er (bærbare). I tillegg har vi to "dinosaurer": en i "snikkarboda/røykjestova" til å legge kabal på, samt en gamling i garasjen, som faktisk har internettilkobling. Dessuten har "vi" en del halvferdige prosjekter og reparasjonsprosjekter. Mann sin hobby. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 *knegg* Og det er SLIK vi finner ut om den har kommet til landet eller ikke- morsan har full oversikt på finn.no, og således.... 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Og det er SLIK vi finner ut om den har kommet til landet eller ikke- morsan har full oversikt på finn.no, og således.... ;-) Men på finn er det stort sett brukte ting, da;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 *knegg* Regner med du har provisjon av salget: http://www.finn.no/finn/bap/all/result 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Regner med du har provisjon av salget: http://www.finn.no/finn/bap/all/result Ja, selvsagt, men problemet er at jeg må reise rundt til hver enkelt selv og hente provisjonen! Så med bare 1,5% provisjon når Magda i Sykkylven selger en rammemadrass til kr 600, blir det et rent underskuddsforetagende! :-( 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Fire personer, tre datamaskiner. Og mor har førsteretten (studerer via internett). Far i huset er lite interessert, men bruker den til nettbank og slikt. 0 Siter
KaVa Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi har en PC hjemme, men både mannen min og jeg har jobb PC vi har med hjem innimellom (gidder ikke hver dag!). PCen vi har er stasjonær, og poden på snart 9 har nettopp oppdaget at det finnes spillsider på internett (123spill.no, f.eks) - så han liker å spille litt etter han er kommet hjem fra skolen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Ja, selvsagt, men problemet er at jeg må reise rundt til hver enkelt selv og hente provisjonen! Så med bare 1,5% provisjon når Magda i Sykkylven selger en rammemadrass til kr 600, blir det et rent underskuddsforetagende! :-( For ikke å snakke om når du skal hente de 38 ørene du tjener ved salg av de pent brukte shampoflaskene :/. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Ja, selvsagt, men problemet er at jeg må reise rundt til hver enkelt selv og hente provisjonen! Så med bare 1,5% provisjon når Magda i Sykkylven selger en rammemadrass til kr 600, blir det et rent underskuddsforetagende! :-( Sukk, linken min virket ikke i forrige innlegg - mente å peke til eee-pc'ene jeg fant hos deg (på finn.no). 0 Siter
astridny Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi her 4 i huset ( 2 voksne,2 barn(6 og 1,5 år) Jeg har egen bærbar,2 bruker alle sammen utenom han på 1,5 år og den 4 pc blir bare brukt som server. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 For ikke å snakke om når du skal hente de 38 ørene du tjener ved salg av de pent brukte shampoflaskene :/. ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi er også 5 i familien og har en stasjonær pc og tre bærbare. Vi har en fjerde bærbar som hangler og som muligens jenta mi på ti får ha til spill/msn om vi får ordnet den. Nå "låner" hun en av maskinene av meg eller gubben. Jeg har altfor mye tilgang til data 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Sukk, linken min virket ikke i forrige innlegg - mente å peke til eee-pc'ene jeg fant hos deg (på finn.no). OK:-) Det var slike til salgs på finn, altså? Her har jeg nok sovet i timen!!!! 0 Siter
karol Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi har to stasjonære og en bærbar fordelt på to personer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 OK:-) Det var slike til salgs på finn, altså? Her har jeg nok sovet i timen!!!! Har ikke studert tilbudet, men antar det da gjelder maskiner kjøpt i utlandet, med utenlandsk tastatur etc. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke studert tilbudet, men antar det da gjelder maskiner kjøpt i utlandet, med utenlandsk tastatur etc. Sikkert:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi er bare to stykker, og deler en laptop. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Vi er 6 i familien, har 6 stasjonære pc'er av varierende alder og oppsett, 3 bærbare, 1-2 jobb-pc'er (bærbare). I tillegg har vi to "dinosaurer": en i "snikkarboda/røykjestova" til å legge kabal på, samt en gamling i garasjen, som faktisk har internettilkobling. Dessuten har "vi" en del halvferdige prosjekter og reparasjonsprosjekter. Mann sin hobby. 6 stasjonære? Stort hus eller? ) 0 Siter
citoyen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 *host* sju pc-er på tre personer.. og den tredje personen er ikke kommet i pc-alder ennå. Tre av dem er jobbmaskiner, så de teller ikke helt. Og så er det to laptoper og to stasjonære. Men jeg har lyst på ny laptop. 0 Siter
Gjest Mamma jeg og Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Minsten på 11 har en stasjonær, største på 14 har en stasjonær og en gammel bærbar, far har en bærbar. Jeg har ikke siden jeg driver og leter etter "rette" pc`n for tiden (solgte den jeg hadde) Så det blir en på meg etterhvert. Så vurderer jeg å gi 14 åringen en bærbar spillepc til konfirmasjonen, så da blir det muligens en til der også Og når det gjelder "hva gjør vel ikke en mor" ........I know all about it 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.