Gå til innhold

Hvor mange pc\er har dere?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Vi er to personer, og har tre laptoper (fire hvis jeg regner med jobb-pc til samboer`n min) og to stasjonære. De stasjonære brukes hovedsakelig som oppbevaringsservere, og har ikke skjerm og tastatur tilkoblet til vanlig.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Debra-irl

4

• birdie

2

• candyqueen_83

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi er to og har fem. Ikke alle som virker skikkelig da. Jeg hadde fikset min gamle til minstemann og tror dere ikke datamannen på skolen ødla alt jeg hadde gjort, brukte 13 timer, så nå virker den ikke igjen.

Skrevet

Ungene er såpass små enda at de ikke styrer så mye med PC, ellers har vi to lap toper. Blir da selvsagt til at samboer bruker den gamle og jeg den nye ;o)

Skrevet

Vi har to stasjonære og en bærbar. Den ene stasjonære er ganske gammel og brukes bare av barna til å spille "gamle" spill på. Den andre stasjonære brukes en del av eldstemann på 10 som er hekta på nett-spill, innimellom får yngstemann på 7 låne den bærbare. Etter leggetid deler vi voksne etter behov og lyst.

I tillegg har vi voksne hver vår bærbare jobb-pc, men den er sjelden med hjem og brukes da bare til jobb.

Skrevet

Vi er to, èn voksen og èn gutt på snart 17 år.

Han har en stasjonær PC, eg har ikkje PC men tar med jobbpc`en hjem både i helger og ofte på hverdagene.

Ellers kunne eg ikkje ha vært på dol nå! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Mannen min og jeg har hver vår laptop som ungene ikke får bruke. De deler en stasjonær. Vi har en til som en kar skal oppgradere, men jeg vet ikke om vi ser den igjen. Så for øyeblikket har vi 3 stk pc på 6 personer, men den yngste er ikke bruker av noen av dem enda.

Skrevet

Vi har 4 - 2 stasjonære og 2 bærbare, snart 5 (ny laptop til far) - på fire personer. Vi har hatt 3 eller flere siden minsten var 2 år.

Jeg jobber på nett og har førsterangen, og den ene laptopen er det ingen andre enn meg som bruker. Ungene "eier" liksom hver sin stasjonære, men må vike (under store protester) om en av oss voksne skal bruke dem. Den andre laptopen er åtteåringens, til bruk i skolen (ppt/nav) - den brukes ikke så mye her hjemme fordi den ikke får plass der de andre pcene står. Det er jo ikke så koselig å sitte alene og surfe eller spille, må vite..! ;)

Skrevet

2 voksne, ett barn, én stasjonær PC!

Som forørvig barnet bruker desidert mest. Og det var nettopp derfor vi kjøpte stasjonær for at han ikke skal forsvinne inn på rommet sitt el lign med den.

Men jeg tar med ofte laptop hjem fra jobb og bruker den til nettsurfing etc. Jeg går egentlig og venter på at _denne_ skal komme til salgs i Norge;.-):

http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2007/11/eee-pc-1.jpeg

En sånn en har jeg også sett meg ut, til å ha i veska. Nøkkelknippe og pung er gammeldags veskefyll!

Skrevet

En sånn en har jeg også sett meg ut, til å ha i veska. Nøkkelknippe og pung er gammeldags veskefyll!

nettopp - til å bare putte i veska! :-)

Gjest Rich and Beautiful
Skrevet

Vi er fire i familien, og har fem PC'er... Sønnen på 17 har sin egen, jenten min på snart 14 har en egen, men foretrekker faren sin lap-top! ettersom han også foretrekker lap-top, har vi nå to slike! I tillegg har faren en stasjonær. Jeg har ingen, bruker den som er ledig!

mvh

Gjest ViViola
Skrevet

2 store og 2 små i familien, og i praksis en stasjonær PC. Vi har også en laptop, men den bruker vi ikke.

Det er en smule kamp om PC'n, og vi innser at vi må ha en PC til. Det blir imidlertid en stasjonær sak som skal stå i 2. etasje, der jentene har rom.

Nå får ikke ungene bruke PC'n så mye de vil, men jeg vet jo at de om ikke lenger vil ha bruk for PC til skolearbeid. Og da bare MÅ vi....

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Alle i husstanden har hver sin PC. Så har vi i tillegg to bærbare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...