Gå til innhold

Hvor kjøper du undertøyet ditt??

Anbefalte innlegg

Gjest BH`freak:P
Skrevet

Jeg pleier å handel undertøyet mitt på Lindex. Kanskje ikke det beste valget. Men for en student så er det liksom det en har råd til.. Det er skjeldent en finner en _perfekt_ BH der, og de fleste er i ganske så dårlig kvalitet. Og i tillegg så er det vanskelig å finne de størrelsene en trenger, i alle fall om man har litt større pupper en gjenommsnittet.

På Lindex, kjøper jeg BH`er på str 80DD. De var det nærmeste jeg kom som kunne passe.

Men så var det halv pris på BH`er Change! Så då _måtte_ benytte sjangsen. Og her kunne jeg velge og vrake i størrelser!:)

Og fikk også mye info om hvordan BH`en skulle sitte på. Jeg skulle ikke bruken str. 80DD, men 75G(!!) sa hun i butikken.

Merket jo at denne satt mye bedre! Og kvalitetetn virker også mye bedre.

Så.. nå sitter jeg jo litt i "saksa":P På Lindex finner jeg ikke BH`er i str. 75G, og på Change er det jo litt dyrt for en stakkars student. Har sett litt på Cubus og H&M, men ikke så mye å skryte av her heller.

Hvor handler du?

Skrevet

Jeg handler nok mest hos lindex - av mangel på andre gode alternativer her i byen. Men min erfaring er denne: Dersom jeg bruker penger på en skikkelig god BH i min korrekte størrelse (som nok er ganske lik din), så er det verdt i alle fall fire lindex-BHer... Man får en BH som sitter skikkelig, som man ser bra ut i, og som man trives i - i stedet for "halvgode" lindex-BHer....

Skrevet

Kjøper nok de fleste på lindex. Jeg eier ikke i hopetall av dem. Bruker de nesten bare når jeg skal ut av hus. Kanskje det betyr at jeg kjøper feil str siden det er ubekvemt med den på.... Er på jakt etter sted hvor de vil hjelpe meg uten at det er glassvinduer på alle kanter ;) Liker triumf merket foreløpig greit nok.

Gjest kvalitet--
Skrevet

Undertøysbutikker, ca kr 500 +, klarer meg med 3 stk pr år. Finner ingen som passer på Lindex.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har samme problem :o) Kjøpte undertøyet på lindex, helt til jeg ble målt på Lalina og var 70 G. Finnes jo ingenting i vanlige butikker. Så jeg handler på Lalina, og på bravissimo.com. Der blir det litt billigere, men kjøp gjerne modeller du har prøvd i butikken :o)

Gjest mallet
Skrevet

Jeg pleide også å handle på Lindex, og ble nesten aldri fornøyd der, så jeg endte opp med å kjøpe mange flere BHer enn jeg egentlig hadde bruk for. Og de ble utvasket og slappe nesten med en gang. Så begynte jeg å handle på en skikkelig undertøysbutikk, og i lengden blir det faktisk billigere... jeg kan kjøpe en bh til 500 kr som faktisk passer og varer lenge, i stedet for fire bher til 150 kr hver som sitter sånn halvveis og blir utvasket etter noen måneder.

Gjest BH`freak:P
Skrevet

Jeg har samme problem :o) Kjøpte undertøyet på lindex, helt til jeg ble målt på Lalina og var 70 G. Finnes jo ingenting i vanlige butikker. Så jeg handler på Lalina, og på bravissimo.com. Der blir det litt billigere, men kjøp gjerne modeller du har prøvd i butikken :o)

Så de BH`ene en kan få kjøpt hos Lalina, er de samme som på Bravissimo? Har aldri hørt om Lalina før. Finnes ikke her hos meg. Man må vel sikkert til større byer for å finne denne butikken.

Men det er jo smart å kunne prøve de i en butikk, og så bestille dem på nettet. Har prøvd å bestille på nett før, men det gikk ikke så bra. Er litt kresen på stoffet BH`en er laget av. (Kan ikke ha for tynne stoff, da får ikke puppene mine nok støtte.) Noe som ikke er så lett å se på bilde.

Takk for tips:)

Skrevet

Så de BH`ene en kan få kjøpt hos Lalina, er de samme som på Bravissimo? Har aldri hørt om Lalina før. Finnes ikke her hos meg. Man må vel sikkert til større byer for å finne denne butikken.

Men det er jo smart å kunne prøve de i en butikk, og så bestille dem på nettet. Har prøvd å bestille på nett før, men det gikk ikke så bra. Er litt kresen på stoffet BH`en er laget av. (Kan ikke ha for tynne stoff, da får ikke puppene mine nok støtte.) Noe som ikke er så lett å se på bilde.

Takk for tips:)

LaLina ligger i Oslo, det er enkeltstående butikk, ikke en kjede.

Og de kan sakene sine,og har et fantastisk utvalg av BH'er med smal omkrets og store cup-størrelser.

Skrevet

Jeg handler på M&S (hamstrer når jeg er i England), ebay eller LaLina.

Skrevet

Eg kjøper undertøyet mitt der det er billig som fks. Lidl, Nille og Biltema.

Gjest mora2
Skrevet

Var nettopp på "Femilet", i kr.sand, der hadde de kjempe fint og rimelig undertøy.

Betalte 250kr pr bh, og 149 pr string. :0)

Gjest BH`freak
Skrevet

Var nettopp på "Femilet", i kr.sand, der hadde de kjempe fint og rimelig undertøy.

Betalte 250kr pr bh, og 149 pr string. :0)

Det var ikke så verst. Men Hvordan er kvaliteten på undertøyet? Jeg har aldri hørt om den butikken før heller..

Gjest BH`freak
Skrevet

Eg kjøper undertøyet mitt der det er billig som fks. Lidl, Nille og Biltema.

Hehe, ja det er sikkert greit å handle der oxo:) men tviler på at kvaliteten er så veldig god der heller..

Gjest BH`freak.
Skrevet

Jeg pleide også å handle på Lindex, og ble nesten aldri fornøyd der, så jeg endte opp med å kjøpe mange flere BHer enn jeg egentlig hadde bruk for. Og de ble utvasket og slappe nesten med en gang. Så begynte jeg å handle på en skikkelig undertøysbutikk, og i lengden blir det faktisk billigere... jeg kan kjøpe en bh til 500 kr som faktisk passer og varer lenge, i stedet for fire bher til 150 kr hver som sitter sånn halvveis og blir utvasket etter noen måneder.

Så kanskje jeg rett og slett må bare spare opp penger så jeg kan kjøpe meg ordentlig undertøy? Eller vente til det er salg i butikken:) Kanskje litt frekt å bare handle på salg..?

Liten butikk her, og hun kjente meg igjen. "Å, det var du som kjøpte den blå bikinien for en stud siden!" Heldigvis kjøpte jeg ikke den på salg da:P hadde vært litt pinlig. Hadde blitt invitert til Island, og da var denne butikken den eneste som hadde bikinier så sent på høsten..

Gjest Sakzi
Skrevet

LaLina ligger i Oslo, det er enkeltstående butikk, ikke en kjede.

Og de kan sakene sine,og har et fantastisk utvalg av BH'er med smal omkrets og store cup-størrelser.

Der er egentlig slike plasse som er best å handle på. Da får en i alle fall rett størrelse:)

Gjest Sakzi
Skrevet

Så kanskje jeg rett og slett må bare spare opp penger så jeg kan kjøpe meg ordentlig undertøy? Eller vente til det er salg i butikken:) Kanskje litt frekt å bare handle på salg..?

Liten butikk her, og hun kjente meg igjen. "Å, det var du som kjøpte den blå bikinien for en stud siden!" Heldigvis kjøpte jeg ikke den på salg da:P hadde vært litt pinlig. Hadde blitt invitert til Island, og da var denne butikken den eneste som hadde bikinier så sent på høsten..

Det er vel kanskje lurt å spare opp litt penger så du får deg skikkelig undertøy:)

Skjønner at det kan være litt pinlig å handle på salg når damen i butikken kjenner deg igjen fra forrige gang. Men de kan ikke nekte deg å handle på salg! Det er ikke alle som har så god råd vettu.

Gjest Elextra
Skrevet

Handler gjerne Triumph-undertøy på Cubus eller diverse i spesialforretninger, men sistnevnte er dyrt.

Gjest Sakzi
Skrevet

Er det forresten noen som har hørt om noen som skreddersyr undertøy? Det kunne jeg vært int. i.. Men det koseter vel sikkert flesk.

Gjest Elextra
Skrevet

Er det forresten noen som har hørt om noen som skreddersyr undertøy? Det kunne jeg vært int. i.. Men det koseter vel sikkert flesk.

Hvis pris er et viktig kriterium, er neppe skreddersydd noe alternativ, nei :). Skreddersøm av BH'er må være skikkelig håndarbeidd, antar jeg. Men hadde jo vært interessant å høre hva det kunne koste.

Gjest BH`freak
Skrevet

Handler gjerne Triumph-undertøy på Cubus eller diverse i spesialforretninger, men sistnevnte er dyrt.

Liker ikke Triumph. Cupen er ikke helt rund, men får en "tupp" langs midten eller hva jeg skal kalle det. Det ser i alle fall ut som jeg har "spisse" pupper når jeg bruker Triumph. Dette gjelder også når cupen er sydd/"skjøyta" på midten. Da får de også en spissere fasong.

Liker best at puppene er runde.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...