Gjest alsace Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har lyst til å spørre dere brukere av doktoronline, hvorvidt dere ville benyttet dere av et tilbud om hypnose mot tannlegeskrekk? Både dersom du har en fast tannlege, men gruer deg veldig til å gå dit, eller om du er på utkikk etter ny tannlege, ville hypnose vært noe du kunne være villig til å forsøke? Hvilken timepris ville vært akseptabelt/en forutsetning for at du skulle benyttet deg av dette? Jeg håper noen har lyst å svare seriøst på dette 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Ja, hadde jeg tannlegeskrekk ville jeg absolutt vurdert det. Timespris, tja, kanskje 5-600,- for 45 minutter eller noe slikt. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kunne godt ha prøvd hypnose mot tannlegeskrekk. Og det skulle ikke ha kostet mer enn 500 for 45 minutter i alle fall. 0 Siter
Mistera Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg HAR prøvd hypnose mot tannlegeskrekk, og skrekken har jeg fortsatt og er noen 1000 spenn fattigere... så jeg ville ikke betalt en dritt for å si det sånn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.