ekte nick Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har mottatt veiledning til selvangivelsen, men ikke selve selvangivelsen? Den skal vel fortsatt komme i posten som før, ikke bare finnes på internett?? 0 Siter
trampetroll Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Veiledningen pleier normalt å komme litt før selve selvangivelsen. 0 Siter
Mistera Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Det er jo NAV som skal ha ansvar for å sende ut selvangivelsen i desse foregående dager... Så her kommer de nok ikke før tiden og vi risikerer alle å få en smekkelig baksmell for nok en tabbe fra tabbekvoten NAV! 0 Siter
Gjest naver Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det er jo NAV som skal ha ansvar for å sende ut selvangivelsen i desse foregående dager... Så her kommer de nok ikke før tiden og vi risikerer alle å få en smekkelig baksmell for nok en tabbe fra tabbekvoten NAV! Nav som sender ut selvangivelsen? Hvorfor i alle dager skulle nav ha noe som helst med det å gjøre? Aha, jeg ser du skrev innlegget den 010408 så det må være ment som en aprilspøk? Hvis du virkelig tror nav skal sende ut selvangivelsene må du nok tro om igjen. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det er jo NAV som skal ha ansvar for å sende ut selvangivelsen i desse foregående dager... Så her kommer de nok ikke før tiden og vi risikerer alle å få en smekkelig baksmell for nok en tabbe fra tabbekvoten NAV! Hm, var det ikke du som slang så jævlig med leppa til meg her om dagen, tro, og påsto jeg skrev svada? Lurer på hva dette du har skrevet er, gitt...! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hm, var det ikke du som slang så jævlig med leppa til meg her om dagen, tro, og påsto jeg skrev svada? Lurer på hva dette du har skrevet er, gitt...! *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.