Gå til innhold

dette forumet sponses av legemidler

Anbefalte innlegg

ink1365380698

Jeg vet ikke hvem du er men. Ting blir ikke noe bedre før jeg får den giften ut av kroppen ihverfall.

Jeg tok feil av deg og en annen sorry, men jeg har hatt forferdelige abstinenser på cipralex. Det var et h. Måtte legges inn. Og jeg har etter virkninger. Livet mitt ble sterkt redusert på grunn av cipralex. Jeg er blitt ufør og sliter meg mellom dagene.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• Bookworm

3

• ink1365380698

2

• Miles

2

Gjest syk av ssri

Jeg tok feil av deg og en annen sorry, men jeg har hatt forferdelige abstinenser på cipralex. Det var et h. Måtte legges inn. Og jeg har etter virkninger. Livet mitt ble sterkt redusert på grunn av cipralex. Jeg er blitt ufør og sliter meg mellom dagene.

Uff. Ikke mange som forstår hvor ille disse medisinene kan være. Jeg har prøvd å komme meg av i snart et år. Ett skritt fram og to tilbake innimellom. Trodde i to mnd at jeg hadde omgangssyke. Men en psykolog tipset meg om at det kunne være at jeg hadde trappet for fort ned. Trappet opp igjen og vips så var omgangsyken borte men tilbake var jo da bi-virkningene som hadde avtatt litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...