Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kjapp kjapp liten titt på nyheter i dag, og da er vel dette en aprilsnarr?

http://www.seher.no/php/art.php?id=517329

Har dere funnet noen? Blitt lurt? :) Jeg har ikke det foreløpig, men regner med spøkene kommer når barna kommer hjem igjen fra skole :)

Skrevet

Så utenpå Adressa som lå nede i gangen at politiet her har rykket ut i el-bil. ;o)

Skrevet

Så utenpå Adressa som lå nede i gangen at politiet her har rykket ut i el-bil. ;o)

Hehe, det hørstes snodig ut ja :)

Skrevet

Tiårets dummeste aprilsspøk. Det er jo ikke sannsynlig i det hele tatt.

Skrevet

Gid det hadde vært sant ;)

hadde nok ikke hadd store effekten for undertegnede...

Gjest drammens
Skrevet

Sakset:

"Min oppfordring til politikerne blir derfor å stoppe all skjenking i denne gaten på fredag. Det kan for eksempel være en prøveordning fram til sommeren, foreslår Duymaz."

Jeg synes jeg så ;)

Nettopp. Nå ligger det vel bare en pub og et utested der, men dog.Er litt usikker på denne siden det ikke er lenge siden en fra innvandrerrådet mente at fremmespråkelige kvinner brukte krisesenteret uten grunn og at de burde ordne opp hjemme.

En god spøk ligger helt på kanten slik at du blir usikker om det er sant eller ikke. :-)

Skrevet

Jeg greide å lure en venninne som er svært ivrig på forumet Nettby og har en laaaaang venneliste der. Jeg er der en gang i blandt jeg også, men da kun for å prate med henne.

Sendte henne en melding som lød slik: Jeg leste nettopp at Nettby skal legges ned. Det var da dumt :(

Fikk til svar: Hvor leste du det? De kan da ikke legge ned Nettby, da tro jeg det blir store protester!!!

Sendte en melding til datteren min også og sa at jeg har hørt på nyhetene at Oslo Handelsgym skal legges ned til høsten, men hun lot seg ikke lure nei:)

Skrevet

Jeg greide å lure en venninne som er svært ivrig på forumet Nettby og har en laaaaang venneliste der. Jeg er der en gang i blandt jeg også, men da kun for å prate med henne.

Sendte henne en melding som lød slik: Jeg leste nettopp at Nettby skal legges ned. Det var da dumt :(

Fikk til svar: Hvor leste du det? De kan da ikke legge ned Nettby, da tro jeg det blir store protester!!!

Sendte en melding til datteren min også og sa at jeg har hørt på nyhetene at Oslo Handelsgym skal legges ned til høsten, men hun lot seg ikke lure nei:)

haha, huff, tenk om noen hadde sagt at dol skal legges ned ;)

Skrevet

haha, huff, tenk om noen hadde sagt at dol skal legges ned ;)

Ja, da tror jeg det ville blitt stoooore protester :-)

Skrevet

Jeg lurte gubben trill rundt!!! :o))))

Sendte ham en melding og sa at jeg ikke fikk start på bilen og at jeg sto og ventet på naf. Han ringte etter en stund og var temmelig hissig! Jeg lot som jeg var sinna og oppgitt og holdt ham for narr en god stund. "Sånn går det når du skal ha ny bil! Men hva skjedde egentlig da?!" Brøl:"Aprilsnarr!" *Hahahahaha* Kjempeartig!

Han har hatt så mye trøbbel med både bil og traktor selv i det siste at han slukte det rått. *Gliser i barnslig fryd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...