Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte gubben trill rundt!!! :o))))

Sendte ham en melding og sa at jeg ikke fikk start på bilen og at jeg sto og ventet på naf. Han ringte etter en stund og var temmelig hissig! Jeg lot som jeg var sinna og oppgitt og holdt ham for narr en god stund. "Sånn går det når du skal ha ny bil! Men hva skjedde egentlig da?!" Brøl:"Aprilsnarr!" *Hahahahaha* Kjempeartig!

Han har hatt så mye trøbbel med både bil og traktor selv i det siste at han slukte det rått. *Gliser i barnslig fryd*

Supert! Du klarer det du. Hehe, kanskje jeg kunne klart det på telefonen...Jeg klarer ikke lyve i virkeligheten, bare begynner å le med det samme :)

Min mann kom nå å forteller at radioen gikk ut med at Kjevik flyplass skulle bytte navn til Perleporten :) Morsom spøk, hvem ville lande der da liksom? :)

Gjest finnmarkingen
Skrevet

Finner den ikke på nett, men NRK Finnmark kunne melde at alle i Finnmark må stille klokka fram en time i natt. Begrunnelsen var at vi bor så nært Finland som har en annen tidssone enn oss, og vi skal følge deres tidssone.

Skrevet

Finner den ikke på nett, men NRK Finnmark kunne melde at alle i Finnmark må stille klokka fram en time i natt. Begrunnelsen var at vi bor så nært Finland som har en annen tidssone enn oss, og vi skal følge deres tidssone.

*vanvittig!* Litt gøy også med alle disse aprilsnarrene :)

Gjest midia
Skrevet

Jeg ble nettopp lurt trill rundt av guttungen.

Jeg oppdaget at klokka mi og den på veggen ikke samstemte og så derfor etter på pc'n og fant ut at mitt armbåndsur var 1 time for sein så jeg flyttet den nå fram jeg da.

Den luringen hadde stilt både veggklokke og pc klokke 1 time fram han! :))

Han storkosa seg når han hørte hvor lurt jeg ble.

Skrevet

Jeg lurte gubben trill rundt!!! :o))))

Sendte ham en melding og sa at jeg ikke fikk start på bilen og at jeg sto og ventet på naf. Han ringte etter en stund og var temmelig hissig! Jeg lot som jeg var sinna og oppgitt og holdt ham for narr en god stund. "Sånn går det når du skal ha ny bil! Men hva skjedde egentlig da?!" Brøl:"Aprilsnarr!" *Hahahahaha* Kjempeartig!

Han har hatt så mye trøbbel med både bil og traktor selv i det siste at han slukte det rått. *Gliser i barnslig fryd*

Morsomt.

Skrevet

Supert! Du klarer det du. Hehe, kanskje jeg kunne klart det på telefonen...Jeg klarer ikke lyve i virkeligheten, bare begynner å le med det samme :)

Min mann kom nå å forteller at radioen gikk ut med at Kjevik flyplass skulle bytte navn til Perleporten :) Morsom spøk, hvem ville lande der da liksom? :)

Hahahaha! :-)

Skrevet

Hehehe, det hadde ikke vært _så_ overraskende da! :-)

Skrevet

Jada, og Ari Behn skal være med i "Ungkaren" på TV3!

Skrevet

Jeg ble nettopp lurt trill rundt av guttungen.

Jeg oppdaget at klokka mi og den på veggen ikke samstemte og så derfor etter på pc'n og fant ut at mitt armbåndsur var 1 time for sein så jeg flyttet den nå fram jeg da.

Den luringen hadde stilt både veggklokke og pc klokke 1 time fram han! :))

Han storkosa seg når han hørte hvor lurt jeg ble.

Hærlig ramp :)

Skrevet

Jada, og Ari Behn skal være med i "Ungkaren" på TV3!

Jah, ikke sant ;)

Skrevet

Hehehe, det hadde ikke vært _så_ overraskende da! :-)

Sant det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...