pekkaline Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Jeg lurte gubben trill rundt!!! )))) Sendte ham en melding og sa at jeg ikke fikk start på bilen og at jeg sto og ventet på naf. Han ringte etter en stund og var temmelig hissig! Jeg lot som jeg var sinna og oppgitt og holdt ham for narr en god stund. "Sånn går det når du skal ha ny bil! Men hva skjedde egentlig da?!" Brøl:"Aprilsnarr!" *Hahahahaha* Kjempeartig! Han har hatt så mye trøbbel med både bil og traktor selv i det siste at han slukte det rått. *Gliser i barnslig fryd* Supert! Du klarer det du. Hehe, kanskje jeg kunne klart det på telefonen...Jeg klarer ikke lyve i virkeligheten, bare begynner å le med det samme Min mann kom nå å forteller at radioen gikk ut med at Kjevik flyplass skulle bytte navn til Perleporten Morsom spøk, hvem ville lande der da liksom? 0 Siter
Gjest finnmarkingen Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Finner den ikke på nett, men NRK Finnmark kunne melde at alle i Finnmark må stille klokka fram en time i natt. Begrunnelsen var at vi bor så nært Finland som har en annen tidssone enn oss, og vi skal følge deres tidssone. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Finner den ikke på nett, men NRK Finnmark kunne melde at alle i Finnmark må stille klokka fram en time i natt. Begrunnelsen var at vi bor så nært Finland som har en annen tidssone enn oss, og vi skal følge deres tidssone. *vanvittig!* Litt gøy også med alle disse aprilsnarrene 0 Siter
Gjest Nordfjording Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 http://www.fjordabladet.no/nyhet.cfm?nyhetid=2862 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg ble nettopp lurt trill rundt av guttungen. Jeg oppdaget at klokka mi og den på veggen ikke samstemte og så derfor etter på pc'n og fant ut at mitt armbåndsur var 1 time for sein så jeg flyttet den nå fram jeg da. Den luringen hadde stilt både veggklokke og pc klokke 1 time fram han! ) Han storkosa seg når han hørte hvor lurt jeg ble. 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg lurte gubben trill rundt!!! )))) Sendte ham en melding og sa at jeg ikke fikk start på bilen og at jeg sto og ventet på naf. Han ringte etter en stund og var temmelig hissig! Jeg lot som jeg var sinna og oppgitt og holdt ham for narr en god stund. "Sånn går det når du skal ha ny bil! Men hva skjedde egentlig da?!" Brøl:"Aprilsnarr!" *Hahahahaha* Kjempeartig! Han har hatt så mye trøbbel med både bil og traktor selv i det siste at han slukte det rått. *Gliser i barnslig fryd* Morsomt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Supert! Du klarer det du. Hehe, kanskje jeg kunne klart det på telefonen...Jeg klarer ikke lyve i virkeligheten, bare begynner å le med det samme Min mann kom nå å forteller at radioen gikk ut med at Kjevik flyplass skulle bytte navn til Perleporten Morsom spøk, hvem ville lande der da liksom? Hahahaha! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hehehe, det hadde ikke vært _så_ overraskende da! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jada, og Ari Behn skal være med i "Ungkaren" på TV3! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Jeg ble nettopp lurt trill rundt av guttungen. Jeg oppdaget at klokka mi og den på veggen ikke samstemte og så derfor etter på pc'n og fant ut at mitt armbåndsur var 1 time for sein så jeg flyttet den nå fram jeg da. Den luringen hadde stilt både veggklokke og pc klokke 1 time fram han! ) Han storkosa seg når han hørte hvor lurt jeg ble. Hærlig ramp 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Jada, og Ari Behn skal være med i "Ungkaren" på TV3! Jah, ikke sant 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Hehehe, det hadde ikke vært _så_ overraskende da! :-) Sant det 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Hærlig ramp Ja den var fin og uventet:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.