Gjest banning? Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Joda, Ailo Gaup bannet litt i intervjuet, men det var da ganske rolig og behersket, ikke noe å henge seg opp i. Har hørt langt verre tirader enn dette på tv, uten at noen har reagert på det. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=513851 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 He-he, så klart noen måtte henge seg opp i det. Er bare å le av - gutten har jo humor og ikke minst skriver han godt, og fytti så god han er på den syklen sin! Moralister må også få leve, og de skaffer seg næring gjennom sinte tilbakemeldinger fra de med et litt mer saftig språk enn de fleste sør for polarsiklen... 0 Siter
Mistera Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Vel, banna ikke dorthe like før da? Hvor er hylekoret mot henner? uansett, at en nordlenning banner er ganske så vanlig de har det i ordspråket sitt og jeg ville tatt det like fornedrende som jeg gjør med min sunnmørske dialekt når prippne "oslo fruer" kicker på at jeg ikke taler bokmål:S 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.