Gå til innhold

Stor datter og liten sønn - arve klær

Anbefalte innlegg

Gjest økonomisk mamma til to
Skrevet

Jeg driver og sorterer min datters fravokste klær, for å se hva lillebror kan arve. Heldigvis er det flere plagg som er nøytralt i fargen og godt kan brukes av begge kjønn.

Men enkelte plagg er jeg litt i tvil om, og her spør jeg dere til råds. Gutten er 2 år og går ennå ikke i barnehagen. Kan han bruke klær når det er noe som helst rosa i de? Feks en genser med rød, grønne, blå og rosa striper? En rosa pysj med bamser på? En beige jakke med hvite hjerteknapper? Gult da, det går vel helt greit?

Gjest plingpling
Skrevet

Klart han kan :) Men du kan jo kanskje la det med hjerter og slikt være noe han bruker i heimen :)

Skrevet

''Feks en genser med rød, grønne, blå og rosa striper? En rosa pysj med bamser på? En beige jakke med hvite hjerteknapper? Gult da, det går vel helt greit?''

Genseren og pysjen går fint. Bytt knapper i jakken. Gult er jo alles farge :) Menn har jo hatt rosa i fargeskalaen sin noen år nå, smågutter har kanskje ikke det, men hjemme er det jo helt ok med rosa natt tøy.

Skrevet

Genser og pysj hadde jeg glatt brukt. Som de andre sier - skift knapper om du synes hjerteknappene blir for jentete.

Skrevet

Kjenner endel metroseksuelle gutter som gladelig bruker rosa nå tildags.

Rosa er liksom ikke forbeholdt kun jenter lengre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...