Gå til innhold

Hjelp meg med denne sangen!

Anbefalte innlegg

Gjest bikku
Skrevet

Guttungen synger stadig på en sang som jeg tror WigWam synger. Problemet er at han ikke takler teksten helt, så det eneste sitatet jeg har er:

Come on, come on, come on,

hardy scardy haaaardy scardy.....

Tipper andre linje er funnet opp av lillingen sjøl, men er det noen som kan hjelpe meg med tittel på et så svakt grunnlag? Tenkte å laste ned til MP3'n hans. Og ikke minst: Begynner å bli ganske nysgjerrig på å få vite hva de egentlig synger. Ikke for det - jeg har nok av egne, morsomme omskrivninger av sanger fra jeg var liten :)

Gjest papez
Skrevet

Hvis det er Wig Wam sin du mener, tror jeg sangen heter "In my dream".

mariaflyfly
Skrevet

Tyder på en kjip Grand Prix-låt fra et par år tilbake. Aner ikke hva den heter, asså. ;)

Gjest bikku
Skrevet

Tusen takk til dere alle - og særlig til deg som fant den på you-tube, til og med! Nå blir jeg supermamma til frokost i morra. Det er så morsomt når småttingene synger engelsk, eller tysk for den slags skyld, og da kan jeg like gjerne gnåle med for å sikre meg at det blir enda litt mer engelsk av det ;)

Skrevet

Tusen takk til dere alle - og særlig til deg som fant den på you-tube, til og med! Nå blir jeg supermamma til frokost i morra. Det er så morsomt når småttingene synger engelsk, eller tysk for den slags skyld, og da kan jeg like gjerne gnåle med for å sikre meg at det blir enda litt mer engelsk av det ;)

*S* Kanskje du risikerer å bli irettesatt fordi du synger 'feil' engelsk, slik som min nieses engelskpråklige onkel ble da han sang med henne me duten 'tulle-engelsk';-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...