Gjest papez Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Spør her jeg… Noen som vet om det finnes en mobil med mulighet til å sperre/blokkere enkelte nummer for innkommende samtaler og SMS? 0 Siter
Atene Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Det finnes ingen telefoner som gjør det alene, men hvis du kjøper en telefon med Symbian operativsystem, kan du kjøpe et tilleggsprogram som heter Blackballer på nett. Dette sperrer slik du ønsker. Nokia N95 er et eksempel på en slik telefon, men det finnes mange flere. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Det finnes ingen telefoner som gjør det alene, men hvis du kjøper en telefon med Symbian operativsystem, kan du kjøpe et tilleggsprogram som heter Blackballer på nett. Dette sperrer slik du ønsker. Nokia N95 er et eksempel på en slik telefon, men det finnes mange flere. Tusen, tusen takk for kjempegod hjelp! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Det finnes ingen telefoner som gjør det alene, men hvis du kjøper en telefon med Symbian operativsystem, kan du kjøpe et tilleggsprogram som heter Blackballer på nett. Dette sperrer slik du ønsker. Nokia N95 er et eksempel på en slik telefon, men det finnes mange flere. ''hvis du kjøper en telefon med Symbian operativsystem, kan du kjøpe et tilleggsprogram som heter Blackballer på nett.'' Vil det altså si at jeg som nå har N82 kan sperre for innkommende SMS fra et gitt nummer? 0 Siter
Atene Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 ''hvis du kjøper en telefon med Symbian operativsystem, kan du kjøpe et tilleggsprogram som heter Blackballer på nett.'' Vil det altså si at jeg som nå har N82 kan sperre for innkommende SMS fra et gitt nummer? Jeg har forstått det sånn, ja. Men jeg har ikke prøvd selv. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg har forstått det sånn, ja. Men jeg har ikke prøvd selv. OK. Kan jo være kjekt å vite om behovet skulle dukke opp. :-) 0 Siter
Gjest sms'en Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 samsung telefoner kan også sperre for sms fra øsnket avsender.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.