Gå til innhold

Støvsuging.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Her er det mer støvsuging enn vasking,hvordan er det hjemme hos deg?

Gjest helt ærlig
Skrevet

Her også, hvis det er gulvene du mener?

Støvsuger 80% og vasker gulv 20%

Gjest D*lilith
Skrevet

Her også, hvis det er gulvene du mener?

Støvsuger 80% og vasker gulv 20%

Mener gulvene ja,det er så lettvindt å støvsuge i forhold til vasking,det er ikke mye det blir vasket her nei.

Gjest helt ærlig
Skrevet

Mener gulvene ja,det er så lettvindt å støvsuge i forhold til vasking,det er ikke mye det blir vasket her nei.

Når du ser vaskingen fagarbeiderne opplæres til rundt omkring, feks i barnehager, så er jo VASKINGEN stort sett bare tørrmopping.

Kan ikke skjønne at det blir så mye renere gulv av å tørrmoppe. Har noen sikla, søla melk og tissa på gulvet så synes jo ikke de flekkene særlig og gulvene burde vært skrubba skikkelig.

Gjest D*lilith
Skrevet

Når du ser vaskingen fagarbeiderne opplæres til rundt omkring, feks i barnehager, så er jo VASKINGEN stort sett bare tørrmopping.

Kan ikke skjønne at det blir så mye renere gulv av å tørrmoppe. Har noen sikla, søla melk og tissa på gulvet så synes jo ikke de flekkene særlig og gulvene burde vært skrubba skikkelig.

Enig!

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, her også. Men burde sikkert vaska mer...

Burde ha vaska mere her også,men men..

Skrevet

Jeg støvsuger hver/annenhver dag, men vasker vel kanskje gulvene en gang i mnd. Men jeg tenker som så at det er ikke verre det enn de som bruker tørrmopping en gang i uka? Jeg drar noen ganger over gulvet med en tørrmopp, men blir ikke helt fortrolig med denne moderne metoden av gulv-vask.

Gjest ihuga
Skrevet

Her er det støvsamling med tørrmopp og ellers vasking - veldig sjelden støvsuging av gulver. Men har et mørkebrunt teppe og det støvsuges annenhver dag. Ellers hilser jeg på støvsugeren når jeg støvsuger gulvlister :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg støvsuger hver/annenhver dag, men vasker vel kanskje gulvene en gang i mnd. Men jeg tenker som så at det er ikke verre det enn de som bruker tørrmopping en gang i uka? Jeg drar noen ganger over gulvet med en tørrmopp, men blir ikke helt fortrolig med denne moderne metoden av gulv-vask.

Nei tørrmopping forstår jeg meg ikke på.

Når jeg først vasker er det med vann og skikkelig våt fille.

Skrevet

Absolutt mer støvsuging enn vasking, ja.

Skrevet

Det er vel våtmopping de driver med? De jeg har sett sprayer ofte såpevann på gulvet og drar over med en mopp.

Gjest helt ærlig
Skrevet

Det er vel våtmopping de driver med? De jeg har sett sprayer ofte såpevann på gulvet og drar over med en mopp.

De sprayer kun der de SER flekkene, ikke hele gulvet.

Tenk alt man ikke ser da....

Skrevet

Mopper gulvene først med såpe og vann, så mopper jeg gulvene på nytt med tørr mopp (samme type mopp, sånn hvit proff-mopp). Støvsuger først hvis det er ille. Mopper gulvene hvertfall annenhver dag.

Gjest mora2
Skrevet

Samme her.

Støvsuger hver morgen, og som regel kveld...

Vasker 2hver dag ca..Avhengig av været ute.

Skrevet

Samme her.

Støvsuger hver morgen, og som regel kveld...

Vasker 2hver dag ca..Avhengig av været ute.

Har du huset fullt av røytende dyr, eller? :-)

Gjest mora2
Skrevet

Har du huset fullt av røytende dyr, eller? :-)

Det har jeg :0)

Mye ekstra abeid, men er jo verdt det :0)

Skrevet

Det har jeg :0)

Mye ekstra abeid, men er jo verdt det :0)

*sukk* dette drev mor også med da vi hadde bikkjer... det var hårdotter over alt, og den støvsugeren gikk i etsett... Savner hundene men ikke støvsuginga som nesten virket som en tvangsnevrose på naboene våre... hehe... jaja den barndommen;)

Gjest mora2
Skrevet

*sukk* dette drev mor også med da vi hadde bikkjer... det var hårdotter over alt, og den støvsugeren gikk i etsett... Savner hundene men ikke støvsuginga som nesten virket som en tvangsnevrose på naboene våre... hehe... jaja den barndommen;)

He, he!

Blir litt styr ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...