Lillemus Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Støvsuger adskillig oftere enn jeg vasker golv ja! 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Nei tørrmopping forstår jeg meg ikke på. Når jeg først vasker er det med vann og skikkelig våt fille. Langkost og grønnsåpe:-) Klarer ikke å synes det blir rent nok av mopp jeg... Ellers er det oftere støvsuging enn vasking her i huset ja, men har dyr som røyter... 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 De sprayer kun der de SER flekkene, ikke hele gulvet. Tenk alt man ikke ser da.... Skolen jeg jobber på våtmopper hver dag, bruker en sprayflaske først og bruker fuktig mopp etterpå. Dessuten fortalte en av renholderne meg der også, at så lenge gulvene blir bonet regelmessig, gir dette en glatt overflate som møkka ikke fester seg i. Og da er det jo lettere å holde rent også. 0 Siter
....AV Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Støvsuger et teppe under bordet på stuen og loftstuen som har teppe. Ellers tørrmopper jeg mest og våtmopper innimellom. Vasker aldri gulv med langkost og grønnsåpe, det blir faktisk renere med våtmopp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.