Gå til innhold

Støvsuging.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvsuger adskillig oftere enn jeg vasker golv ja!

Skrevet

Nei tørrmopping forstår jeg meg ikke på.

Når jeg først vasker er det med vann og skikkelig våt fille.

Langkost og grønnsåpe:-) Klarer ikke å synes det blir rent nok av mopp jeg...

Ellers er det oftere støvsuging enn vasking her i huset ja, men har dyr som røyter...

Skrevet

De sprayer kun der de SER flekkene, ikke hele gulvet.

Tenk alt man ikke ser da....

Skolen jeg jobber på våtmopper hver dag, bruker en sprayflaske først og bruker fuktig mopp etterpå. Dessuten fortalte en av renholderne meg der også, at så lenge gulvene blir bonet regelmessig, gir dette en glatt overflate som møkka ikke fester seg i. Og da er det jo lettere å holde rent også.

Skrevet

Støvsuger et teppe under bordet på stuen og loftstuen som har teppe. Ellers tørrmopper jeg mest og våtmopper innimellom. Vasker aldri gulv med langkost og grønnsåpe, det blir faktisk renere med våtmopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...