Gjest Kosthold interessert Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Har akkurat lest en artikkel om å slanke seg på egg, masse kjøtt og i det hele tatt fet mat. Kanskje den kuren virker for alt jeg vet...Men kan da umulig være sunt, jeg tenker f.eks hjertevennlig og magevennlig. Og vi trenger da andre ting også, eller er jeg helt på jordet? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Egg og magert kjøtt er ikke fetende. Dessuten får magen noe å arbeide med slik at forbrenningen holdes oppe. Jeg spiser ikke skinnet til kyllingen, og heller ikke fettet på annet kjøtt. Rent kjøtt er sunt og godt, spesielt kylling og kalkun. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Egg og reint kjøtt er ikke fetende, det inneholder mye proteiner. 0 Siter
Gjest Kosthold interessert Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Egg og reint kjøtt er ikke fetende, det inneholder mye proteiner. Men dette var snakk omet kosthold fullt av egg og bacon og ellers lite annet. Vi trenger karbohydrater,frukt osv også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.