Gå til innhold

Kjøtt

Gjest Kosthold interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat lest en artikkel om å slanke seg på egg, masse kjøtt og i det hele tatt fet mat. Kanskje den kuren virker for alt jeg vet...Men kan da umulig være sunt, jeg tenker f.eks hjertevennlig og magevennlig. Og vi trenger da andre ting også, eller er jeg helt på jordet?

AneM1365380603
Skrevet

Egg og magert kjøtt er ikke fetende. Dessuten får magen noe å arbeide med slik at forbrenningen holdes oppe. Jeg spiser ikke skinnet til kyllingen, og heller ikke fettet på annet kjøtt. Rent kjøtt er sunt og godt, spesielt kylling og kalkun.

mariaflyfly
Skrevet

Egg og reint kjøtt er ikke fetende, det inneholder mye proteiner.

Skrevet

Egg og reint kjøtt er ikke fetende, det inneholder mye proteiner.

Men dette var snakk omet kosthold fullt av egg og bacon og ellers lite annet. Vi trenger karbohydrater,frukt osv også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...