Gå til innhold

Tørke støv av gulvlister.

Anbefalte innlegg

Gjest helt ærlig
Skrevet

Insprert av tråden om støvsuging og vasking av gulv:

Hvor ofte tørker dere støv av gulvlistene?

Jeg gjør det de få gangene jeg vasker gulvet, men er ikke så nøye der jeg ikke kommer til, som bak sofa...

Og dere som mopper/vasker, mopper dere inni hvert hjørne og under soffa og hjørnebord og sånt nøye?

Skrevet

Gulvlister, bak sofaen og vanskelig tilgjengelige steder blir dessverre tatt altfor sjelden her i huset. Det er forskjellig om jeg "drar over gulvene" eller om jeg vasker gulvene. Listene kanskje en gang pr måned, bak og under sofaen, en gang i kvartalet

flau, men ærlig hilsen

Gjest ihuga
Skrevet

Jeg støvsuger listene hver 14. dag (de er jo ikke skitne, men støvete) Når jeg vasker gulvene en gang i uken trekker jeg frem møbler og slikt ja. Men jeg bor i en lettvasket leilighet :) Trekker ikke frem stekeovn og kjøleskap og sånt da - puh :)

Skrevet

Støvtørking av gulvlister???? Jeg tar "ofte" støvsugeren i listehøyde og får unna det værste. Ofte er kanskje feil ord. Det skjer kanskje i beste fall en gang i mnd. Å vaske listene skjer omtrent aldri. Kanskje en gang i året.

Skrevet

Jepp, jeg vasker nøye. Gulvlistene vasker jeg for hånd med en ren fille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...