Gå til innhold

Lærere

Anbefalte innlegg

Gjest Autoritet
Skrevet

Jeg mener lærerne bør få mer autoritet i klasserommet. F.eks at de lettere kan kaste bråkebøtter ut av klasserommet. Det er ikke noe poeng at de er på skolen bare for å bråke og bare ødelegge for de andre. Da er det bedre at de kommer tilbake etter en stund når de har lært seg å oppførre seg eller evt. bli sendt på spesialskole.

Skrevet

De tar da elever som bråker ut av klasserommet, i hvert fall gjør de det på minstemann sin skole.

Skrevet

Elevene bør kontrolleres med jernhånd og streng disiplin, slik det gjøres i endel skoler i Langtvekkistan.

Skrevet

De tar da elever som bråker ut av klasserommet, i hvert fall gjør de det på minstemann sin skole.

Ja, men de kommer jo inn igjen. Neste dag er det samme dritten på nytt. Det beste hadde vært å suspendere dem.

Skrevet

Ja, men de kommer jo inn igjen. Neste dag er det samme dritten på nytt. Det beste hadde vært å suspendere dem.

Det er jeg ikke enig i. Skal unger suspenderes fordi de mistrives på skolen og gir uttrykk for det? Ikke alle unger er slemme fordi om de lager uro i klassen, det kan være mange grunner til det.

Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Skal unger suspenderes fordi de mistrives på skolen og gir uttrykk for det? Ikke alle unger er slemme fordi om de lager uro i klassen, det kan være mange grunner til det.

Jeg henger meg ikke så jævlig opp i hva som er grunnen. Den som bråker i klassen, får forlate klasserommet, uansett grunn. Da får man heller iverksette tiltak for å hjelpe disse elevene som har det vanskelig, men uten å forstyrre hele klassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...