Gjest snuppsi_28 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alt er håpløst for tiden! Jeg er så trist og frustrert.Jeg trives ikke i jobben min,tjener veldig lite,ligger alltid etter med regninger,aldri penger...ofte ikke til mat engang! Bilen sluker bensin og krever sitt, men med min bussangst er jeg avhengig av den. Mye krangel og frustrasjon i forholdet (men vi jobber med det og det er på bedringens vei) Jeg føler meg trøtt og sliten og er helt tappet for energi. Gråter mye og har til tider sterk angst,spesiellt på jobb. Er konstant svimmel,regner med det er angsten,absolutt ingen sexlyst..og det sliter selvfølgelig også på forholdet, jeg klarer ikke å nye sex.Får plutselige reaksjoner,spesiellt på jobb, der jeg føler at jeg ikke får puste og skal besvime osv... Har lidelsen panikkangst,jeg sleit med dette i begynnelsen av 20årene men har vært meget bra de siste 5-6årene. Det å kjenne på disse symptomene igjen tenner en varsel-lampe hos meg,jeg vil nødig falle tilbake til en hverdag preget med angst så noe må gjøres! Jeg gjør hva jeg kan iht å skaffe ny jobb men de vokser ikke på trær dessverre,og det er nesten bare deltidstillinger som er å få tak i å det holder ikke økonomisk sett.I går fikk jeg utbetalt 8500kr i lønn som skal vare 1mnd,alt gikk i regninger og fortsatt har jeg ikke nok til alle Jeg har vært i denne økonomiske situasjonen i 1 år nå,hadde en årslønn på 150 000kr i fjor. Nav er det ingen hjelp i og jeg kvier meg til å spørre sosialen. Har hatt hjelp fra familie, mye hjelp, noe som gir meg dårlig samvittighet og en dårlig selvfølelse på at jeg ikke kan klare meg selv Jeg sliter med mye vondt i rygg og skuldre pga jobben og er avhenging av kiropraktisk hjelp ca 1 gang i mnd..men nå har jeg ikke penger til det heller.Nå verker det sånn i kropp og sjel at jeg har mest lyst til å ligge under dyna å gråte.Jeg har søvnproblemer og føler meg aldri uthvilt. Angsten er sterk ved sengetid som gjør at det er vanskelig å sove. Jeg har astma som blir værre når jeg stresser og migrene som forsterkes av min gråt. Skal til legen i morgen,håper på å få noen dager fri fra jobb så jeg kan få kommet meg. Er redd for at jeg begynner å få en depresjon! Noen som kjenner seg igjen og kan gi meg råd? Jeg føler jeg trenger litt tid på å roe ned og finne meg selv igjen i alt rotet! Er normalt alltid glad og positiv så det er vanskelig å kjenne seg så nedfor,og folk rundt meg har vanskelig for å forstå hva jeg bærer på Jeg har tidliger prøvd antidepressiva med dårlig resultat men har meget gode resultater ved bruk av hoemopatmedisin,som jeg skal prøve å få tak i asap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøndertøusa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Prøv å åpne deg for legen din. Skriv ut eller noter det du skrev her, og la legen lese det. Vi har så lett for å glemme å si ting som føles ubetydelige, akkurat der og da. Jeg kjenner igjen mye av det du skriver, og har fått god hjelp av Cipramil. Om ikke annet, så kan legen henvise deg videre til rette folk som kan hjelpe deg. Jeg venter selv på innkalling til psyk, mest for at jeg har mye i skjelen som må sorteres, men også vurdering av medikamenter. Lykke til hos legen i morgen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deprimert og blakk :( Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Prøv å åpne deg for legen din. Skriv ut eller noter det du skrev her, og la legen lese det. Vi har så lett for å glemme å si ting som føles ubetydelige, akkurat der og da. Jeg kjenner igjen mye av det du skriver, og har fått god hjelp av Cipramil. Om ikke annet, så kan legen henvise deg videre til rette folk som kan hjelpe deg. Jeg venter selv på innkalling til psyk, mest for at jeg har mye i skjelen som må sorteres, men også vurdering av medikamenter. Lykke til hos legen i morgen:-) Hei! Jeg ønsker time hos psykolog for det har hjulpet meg tidligere. Men da gikk jeg til privatisk og det kostet 600kr timen.. Den gangen sa legen at ventetiden hos det offentlige var så lang at han ikke gadd å sette meg opp engang...og ga meg bare medisin Håper at det er mulig i komme inn i køen denne gangen. Takk fra ei trønderpi te ei trønderpi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøndertøusa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg ønsker time hos psykolog for det har hjulpet meg tidligere. Men da gikk jeg til privatisk og det kostet 600kr timen.. Den gangen sa legen at ventetiden hos det offentlige var så lang at han ikke gadd å sette meg opp engang...og ga meg bare medisin Håper at det er mulig i komme inn i køen denne gangen. Takk fra ei trønderpi te ei trønderpi Det er ofte noen måneders ventetid, men jo fortere man kommer i køen, jo fortere kommer man frem:-) Har selv ventet i tre måneder, før jeg fikk til svar at jeg er kvalifisert til nødvendig helsehjelp, innen 15. juni, men vet ennå ikkke mer.. Bor du nært trondheim, så er kanskje dette et alternativ: NTNUGAD. NTNU søker pasienter. Om du er interessert, ta kontakt med Psykologiske poliklinikker, NTNU, Dragvold, Trondheim v Britt Buran, tlf 73 59 74 07 (09-15) Behandlingen gis av spesialister og er gratis. – Nils Håvard Dahl, psykiater (lagret dett for en stund siden) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deprimert og blakk :( Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er ofte noen måneders ventetid, men jo fortere man kommer i køen, jo fortere kommer man frem:-) Har selv ventet i tre måneder, før jeg fikk til svar at jeg er kvalifisert til nødvendig helsehjelp, innen 15. juni, men vet ennå ikkke mer.. Bor du nært trondheim, så er kanskje dette et alternativ: NTNUGAD. NTNU søker pasienter. Om du er interessert, ta kontakt med Psykologiske poliklinikker, NTNU, Dragvold, Trondheim v Britt Buran, tlf 73 59 74 07 (09-15) Behandlingen gis av spesialister og er gratis. – Nils Håvard Dahl, psykiater (lagret dett for en stund siden) Tusen takk! Bor i Trondheim så det hadde vært ypperlig! Skal nevne det for legen min også, for legesenteret jeg går på har mye samarbeid med NTNU. Kanskje det bli ei råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg ønsker time hos psykolog for det har hjulpet meg tidligere. Men da gikk jeg til privatisk og det kostet 600kr timen.. Den gangen sa legen at ventetiden hos det offentlige var så lang at han ikke gadd å sette meg opp engang...og ga meg bare medisin Håper at det er mulig i komme inn i køen denne gangen. Takk fra ei trønderpi te ei trønderpi Har du forsøkt å komme deg inn hos en privatpraktiserende psykolog med driftsavtale, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deprimert og blakk :( Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har du forsøkt å komme deg inn hos en privatpraktiserende psykolog med driftsavtale, da? Hva vil det si? Innen BHT tenker du på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva vil det si? Innen BHT tenker du på? En del privatpraktiserende psykologer har driftsavtale, slik at det koster mindre å gå dit, og du får dekket det under frikortordningen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2455779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenteØst Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg kjenner meg virkelig igjen i mye av det du skriver... har akkurat skrevet et innlegg selv ang det. Pengene strekker aldri til hos meg, og i tillegg så skal ikke vennene mine være med på annet enn det som koster penger. Ikke mye moro! Jeg har fått litt hjelp fra den økonomiske rådgiveren i kommunen jeg bor i, kanskje den kan hjelpe deg også? Litt hjelp er iallefall bedre enn ingenting!! Håper det løser seg for deg. Kanskje vi burde slå oss sammen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2456079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deprimert og blakk :( Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg kjenner meg virkelig igjen i mye av det du skriver... har akkurat skrevet et innlegg selv ang det. Pengene strekker aldri til hos meg, og i tillegg så skal ikke vennene mine være med på annet enn det som koster penger. Ikke mye moro! Jeg har fått litt hjelp fra den økonomiske rådgiveren i kommunen jeg bor i, kanskje den kan hjelpe deg også? Litt hjelp er iallefall bedre enn ingenting!! Håper det løser seg for deg. Kanskje vi burde slå oss sammen Hei!! Leste innlegget ditt nettopp så skjønner at du er litt i samme båt som meg ja. Jeg var til legen i dag å la frem problemet, og fikk en sykemelding på 14dagen,så jeg kan prøve å finne roen igjen og arbeide meg hardt ut av frustrasjonen. Det er godt å tenke på at jeg ikke skal sitte på jobb og slite oppi alt dette! Har også vært en runde på sosialkontoret i dag,og har fått meg med en blekke med papirer,og håper på å få midlertidig hjelp så jeg hvertfall har til mat denne måneden. Gikk meg en laaaang tur med en god venninde i tillegg og det er medisin i seg selv! Håper på en bedre utvikling etterhvert,og at jeg kan finne meg en jobb å leve av. Jeg håper det samme for deg,det er innmari tungt å måtte slite økonomisk til enhver tid! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/303017-deprimert-og-blakk/#findComment-2456106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.