org Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har to mager, en på hver side av navlen (litt lenger ned, da). Hvordan kan jeg få redusert disse? Det er ikke pent... Men jeg er makelig anlagt, og glad i Cappucino - med ekstra sukker og fløte! (Hemmmm - må nok begrense meg...) Hvordan skal jeg effektivt og uten veeeeldig mye anstrengelse trene bort disse valkene? Rumpa er heller ikke lita lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Begrenset inntak av sukker er en ting selvsagt, man får velge mellom blumpetiblumpmage eller kose seg mye. Litt kos er lov Ellers kondisjonstrening, altså opp i puls og svette litt. Orker du ikke jogge - gå i raskt tempo. I tillegg har jeg selv hatt ekstremt god effekt av situps på ball (stor ball) og sidehev med langkosten på nakken. Gjøres så ofte som mulig. Spis små, hyppige måltider og erstatt sukkerholdige drikker med vann og du er på vei mot nonblumpetiblump Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Både magen og rumpa du beskriver kommer jo av at det er fett der. For å få det bort må du altså få bort fettet. Så du må altså ned i vekt. Dette gjør du enklest (om man kan kalle det det) ved en kombinasjon av bedre kosthold/spisevaner og trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.