Gjest bilvaskeren Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hva vasker man en bil med, om en skal vaske den for hånd? 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Bøtte, vann, bilshampo og svamp. Samt hageslange eller høytrykkspyler. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Bøtte med såpe og vann (bilvask), svamper som er grove på en side og tynn på den andre. Kluter og filler. Hageslange til å spyle av med. Vindusnal til å pusse vinduene med. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Bøtte, vann, bilshampo og svamp. Samt hageslange eller høytrykkspyler. Hvorfor svarte du når jeg allerede hadde svart? 0 Siter
mrxx Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvorfor svarte du når jeg allerede hadde svart? Se på klokkeslettet hvem som svarte først. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvorfor svarte du når jeg allerede hadde svart? Så lenge som du har operert på dol, er det på tide at du lærer deg trådoppsettet. Det innlegget som er nederst (uten innrykk) ble postet først. Så Mirabell var ute før deg. Dessuten: Når ble det ulovlig å gi flere svar? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Så lenge som du har operert på dol, er det på tide at du lærer deg trådoppsettet. Det innlegget som er nederst (uten innrykk) ble postet først. Så Mirabell var ute før deg. Dessuten: Når ble det ulovlig å gi flere svar? Du maser som vanlig. Du skjønte ikke greia. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Se på klokkeslettet hvem som svarte først. Skjønn en spøk, fehue. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du maser som vanlig. Du skjønte ikke greia. Jeg skjønner at du ikke klarer å innrømme en feil, og at du er paranoid angående at andre skal svare på det samme som deg. Jeg har sett at du har angrepet andre for det før også, bl.a mrxx. Men da hadde du svart først, så det er tydelig at dette er en fiks ide` hos deg. Skjerpings! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Jeg skjønner at du ikke klarer å innrømme en feil, og at du er paranoid angående at andre skal svare på det samme som deg. Jeg har sett at du har angrepet andre for det før også, bl.a mrxx. Men da hadde du svart først, så det er tydelig at dette er en fiks ide` hos deg. Skjerpings! Ha ha ha! Du lar deg provosere du :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Svamp med såpe i og ei bøtte vann. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Skjønn en spøk, fehue. Du er dårlig på spøk. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du er dårlig på spøk. Du er dårlig punktum. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du er dårlig punktum. Hehe, du burde kanskje få undersøkt toppen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvorfor svarte du når jeg allerede hadde svart? Hehe... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Stålbørste :-) (Later som det fortsatt er 1. april...) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Ha ha ha! Du lar deg provosere du :-) Det hadde du vel likt, hadde du ikke? Du er dårlig på å tolke folk via nettet. At de gjennomskuer deg, betyr ikke at de nødvendigvis er provosert. Så prøv igjen, du skal se du greier det om du anstrenger deg litt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hehe, du burde kanskje få undersøkt toppen. Hehe, han burde vel også få med seg et kommakurs . 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Stålbørste :-) (Later som det fortsatt er 1. april...) Hehe, tenk om han går på DEN da! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det hadde du vel likt, hadde du ikke? Du er dårlig på å tolke folk via nettet. At de gjennomskuer deg, betyr ikke at de nødvendigvis er provosert. Så prøv igjen, du skal se du greier det om du anstrenger deg litt. Uff sier jeg bare :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.